Snak

Mere indhold efter annoncen
Hva skete der for alle de fejlafleveringer
Det eneste hold der kan vinde superligaen er fck - som dog, taber dét ind imellem til andres momentane glæde. Fan siden 1234, mega fan siden 4321
Teknisk dårlig kamp, lidt superliga agtig.
Hvilke hold kvalificerede sig egentlig til gruppespillene spørger kækt, da nogle tabte sig til gruppespil
Det eneste hold der kan vinde superligaen er fck - som dog, taber dét ind imellem til andres momentane glæde. Fan siden 1234, mega fan siden 4321
Det kan vel heller ikke være overraskende at FCK er det eneste danske hold der formår at vinde i denne runde. Synes virkelig at FCM skylder på point kontoen efterhånden. Massivt spilovertag idag, og så pisse de det væk i en 1-1 kamp. De skal spænde hjelmen lidt og tage det seriøst.
Da F.C. København tirsdag aften vandt over Galatasaray S.K. i UEFA Champions League og samtidig kvalificerede sig til 1/8-dels finalen i UEFA Champions League, forventer PARKEN Sport & Entertainment A/S nu et resultat før skat på 430 til 445 mio.kr
Hvilke hold kvalificerede sig egentlig til gruppespillene spørger kækt, da nogle tabte sig til gruppespil

Selvom Kiev blev taberdømt grundet bestikkelse er AaB ret beset stadig det første danske hold i et europæisk gruppespil nogensinde og vel derfor DKs flagskib
Lol, drop nu den der sammenligning på kryds og tværs af hold, turneringer og ude- og hjemmebaner. Det er formålsløst. Hold den positiv. Vi har 4 danske hold i europæiske gruppespil og alle 4 er ubesejrede efter første runde. Hvornår er det sidst sket!? Ærgerligt BIF og FCM ikke fik sejre det kunne de begge godt, flot og overraskende af Randers og dejligt med sejr til FCK. Det her er ikke BIF v. FCM v. FCK v. Randers. Det er dansk fodbold v. Resten af Europa. Overall en fin start for de danske hold, og forhåbentlig bliver det endnu bedre!


Sq meget rigtig formuleret
Godt gået igen igen…Fck er virkelig stærke…tegner godt i alle turneringer
Annonce