Fedt suveræne FCK ;)
Snak
Wind sikrede FCK sejren på svær udebane
tors 16. sep 2021
FC København havde det svært mod Slovan Bratislava i Conference League, men den danske hovedstadsklub sikrede sig alligevel en vigtig 3-1-sejr, hvor Jonas Wind scorede to mål.
Læs hele nyheden her
tors 16. sep 2021
Shit en lortebane.
Sagde Wind lige, at en af Bratislava spillerne havde fortalt ham, at der var sprøjtet gift i banen?
Det er fandme whack
Sagde Wind lige, at en af Bratislava spillerne havde fortalt ham, at der var sprøjtet gift i banen?
Det er fandme whack
FCK
tors 16. sep 2021
Nu er den sidste bekymring post-Ståle vel efterhånden også væk: Kan vi være iskolde i røven i Europa. Og det kan vi. En forfærdelig kamp på forfærdelige præmisser med en historisk ringe bane og en dommer, der tillod endnu mere duelspil, end Bratislava kunne have drømt om, kører man en 3-1 hjem efter også at være blevet bedre og bedre i løbet af kampen. Det er altså klasse.
Khocholava og Boilesen lavede nogle fejl, også pga. banen, men de havde fuldstændigt styr på eget felt. Wind tager nok MoM alligevel dog. Han er sgu også iskold
Khocholava og Boilesen lavede nogle fejl, også pga. banen, men de havde fuldstændigt styr på eget felt. Wind tager nok MoM alligevel dog. Han er sgu også iskold
https://www.berlingske.dk/sport/qatar-bandlyser-fagforeninger-dbu-er-ekstremt-skuffet
https://www.dr.dk/sporten/fodbold/efter-slutfloejtet-ved-vm-i-qatar-har-migrantarbejdernes-forhold-aldrig-vaeret
tors 16. sep 2021
Igen beviser FCK hvem skaffer point hjem til DK. FCM kæmpe skuffelse på hjemmebane. Må de 2 andre hjemmebaner kan overraske
tors 16. sep 2021
Nu er det jo også som udgangspunkt lidt nemmere at skaffe point hjem i Conference League end i Europa League.
tors 16. sep 2021
@AG
Ikke nødvendigvis. Det er altså ikke tegneserie hold der er i ECL. Der er trods alt også store hold med fra de større ligaer.
Det er jo også nemmere at få point i EL end CL. Sådan kan vi jo blive ved så :)
Ikke nødvendigvis. Det er altså ikke tegneserie hold der er i ECL. Der er trods alt også store hold med fra de større ligaer.
Det er jo også nemmere at få point i EL end CL. Sådan kan vi jo blive ved så :)
Redigerettors 16. sep 2021
Nu er det som udgangspunkt også at FCM har en undskyldning for; hvorfor deres hold ikke kan finde ud af at præstere; noget der på en eller anden vis altid er FCKøbenhavns fejl.
Anyways; lad os håbe at Brøndby og Randers kan hive en sejr hjem eller to.
Anyways; lad os håbe at Brøndby og Randers kan hive en sejr hjem eller to.
F.C. København
Brighton & Hove Albion F.C.