Bevares, giv lige manden en chance for at komme i kampform - men skulle Eriksen forblive indskifter i Wolfsburg, har jeg svært ved at se ham som landsholdsspiller og den vigtige spiller som, eksperterne på TV2 udråber ham til at være. Wolfsburg er et middelmådigt bundesligahold, og kan man ikke være fast starter dér, så findes der altså bedre alternativer i Damsgaard, O´riley eller Froholdt,
Snak
Wolfsburg-træner bænker Eriksen: Vi ændrer ikke endnu
tors 2. okt 18:29
Wolfsburg-cheftræner Paul Simonis fortæller, at Christian Eriksen igen må tage til takke med en bænkplads i lørdagens kamp mod Augsburg.
Læs hele nyheden her
tors 2. okt 21:12
Damsgaard er jo helt sikkert bedre, jeg har ikke set nok til Matt, men Eriksen skal naturligvis med, og være en del af truppen. Men pls ingen Simon Kjær fadæse igen, hvor det er åbenlyst at han ikke er hvor han skal være. Vi var jo oppe i et voldsomt pres mod Grækenland, der kan Eriksen ikke være med. Måske hviderusland, hvis de bare stiller sig ned, de type kampe