Jeg bilder mig ikke ind, at alt er romantisk og rosenrødt, og Wrexham har generelt opereret med et højere budget end konkurrenterne. I år er der dog flere hold med højere lønudgifter i Championship, og meget skal gå godt, hvis de rykker op.
Wrexhams ejere har trods alt gjort meget for, at klubben skal være med til at løfte Wrexham som by også. Jeg ved ikke, hvad de ellers skal gøre for at være bedre ejere, og jeg har også svært ved at se, at det er skidt for klubben, at de er kommet til?
Det er en gammel mineby, som er hægtet af udviklingen, så en ejer uden penge vil have meget svært ved at gøre noget som helst for den klub.