Snak

Mere indhold efter annoncen

Wrexham hoppede ind i top-6 efter dramatisk kamp

lør 21. feb 18:06

Wrexham slog lørdag Ipswich med hele 5-3. Efter en time var det walisiske mandskab bagud.



Læs hele nyheden her
Mon de rykker op for fjerde sæson i træk???
Brøndby og Chelsea
Kunne være så fedt … fed klub og fed historie
"We didn't underestimate them. They were just a lot better than we thought” 🙈 #KSDH 🤍 #KTBFFH 💙🤍
Enig. Lidt af et eventyr ☺️
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Dem der hader City, Chelsea, PSG og Newcastle bør vel også hade Wrexham. Men alle jubler over dem. Total komisk 😂
Det er anden gang på en uge at Wrexham slår top 6 holdet Ipswich ( 1-0 i FA Cup).
Chelsea kommer på besøg d.7/3.
Der er forår i luften hos the RAS...🌱🌷🌼
kimjen
Mere indhold efter annoncen
Annonce
@RasmusO hvorfor?
Mig bekendt er Deadpool ikke fra et obskurt styre i Afrika, men derimod fra Canada.

Du prøver at påpege noget ynkeligt, men det er såmænd kun dig der fremstår sådan med dit forkølede forsøg.
Jeg bilder mig ikke ind, at alt er romantisk og rosenrødt, og Wrexham har generelt opereret med et højere budget end konkurrenterne. I år er der dog flere hold med højere lønudgifter i Championship, og meget skal gå godt, hvis de rykker op.

Wrexhams ejere har trods alt gjort meget for, at klubben skal være med til at løfte Wrexham som by også. Jeg ved ikke, hvad de ellers skal gøre for at være bedre ejere, og jeg har også svært ved at se, at det er skidt for klubben, at de er kommet til?

Det er en gammel mineby, som er hægtet af udviklingen, så en ejer uden penge vil have meget svært ved at gøre noget som helst for den klub.
RasmusO: Hvilken stat er Wrexham ejet af?
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Dem der hader City, Chelsea, PSG og Newcastle bør vel også hade Wrexham. Men alle jubler over dem. Total komisk

Bedst som man troede det ikke kunne blive dummere.
Y. N. W. A. - #JFT97
Rasmus et eller andet -
😂😂🤣🤣- mere behøves der vist ikke siges til din kommentar. Jøsses en sammenligning🙄
Annonce