At Luton under Luton Town ST´s lederskab og ejerskab rykkede op i Premier League - dét var et eventyr.
Hvad WFC formåede i 70´erne og 80´erne og noget af 90´erne, med meget få midler, var også en form for fodboldeventyr.
At Wrexham har nået Championship? Det er vel næsten det man havde forventet og forudset.
Hvis Wrexham ST og byen havde støttet op noget før, samt nået Championship? Så havde jeg med glæde kaldt det et eventyr.
Men tillykke til Wrexham AFC med den nuværende success.
(Jeg gider bare ikke putte dem op på en ukritisk pedistal, som så mange medier og meningsdannere gør).
Hvad WFC formåede i 70´erne og 80´erne og noget af 90´erne, med meget få midler, var også en form for fodboldeventyr.
At Wrexham har nået Championship? Det er vel næsten det man havde forventet og forudset.
Hvis Wrexham ST og byen havde støttet op noget før, samt nået Championship? Så havde jeg med glæde kaldt det et eventyr.
Men tillykke til Wrexham AFC med den nuværende success.
(Jeg gider bare ikke putte dem op på en ukritisk pedistal, som så mange medier og meningsdannere gør).
Fanejerskabs-romantiker & Hoofball-beundrer | "It's not a foul, he's just a larger person!" - John Green