Snak

Mere indhold efter annoncen
Det er i den grad gået inflation i legende begrebet?!

Ikke desto mindre er Mullin jo det i Wrexham.
Y. N. W. A. - #JFT97
@D.B.R - som jeg skriver. Mange ved ikke hvad en rigtig legende er.
HB Køge. Ikke så meget fikumdik.
Muligvis. Men Mullin er en ægte legende i Wrexham.
Y. N. W. A. - #JFT97
Annonce