Mbolo tog sig til HÅNDEN. Det stopper man da ikke en fodboldkamp for…
Snak
fre 6. sep 2024
Det er der fair play, er total misforstået. Selvfølgelig skal man aldrig stoppe et angreb, fordi en spiller ryger ned. Så stop tuderiet Schweiz
fre 6. sep 2024
Bare for at holde mig til artiklen.
En katastrofe at den “meget” skadede Embolo, ikke fik rødt for sin sviner på Vestergaard.
Redigeretfre 6. sep 2024
Det værste hykleri nogensinde nærmest.
Xhaka er en af de mest usportslige top-spillere og så tuder han over fair-play. Det er så uendelig barnligt et perspektiv han har på situationen. Han er en utrolig dygtig fodboldspiller, men det ændrer jo ikke ved at det ikke er studenterbrødet der trykker om hovedet på ham. Hold da op hvor er det pinligt for Schweiz-profilerne, der udstiller deres gennemsnitlige IQ på 65 i den her situation.
Xhaka er en af de mest usportslige top-spillere og så tuder han over fair-play. Det er så uendelig barnligt et perspektiv han har på situationen. Han er en utrolig dygtig fodboldspiller, men det ændrer jo ikke ved at det ikke er studenterbrødet der trykker om hovedet på ham. Hold da op hvor er det pinligt for Schweiz-profilerne, der udstiller deres gennemsnitlige IQ på 65 i den her situation.
Boycott Benjamin Boycott.
SIF: Elendige siden Trivela Group
fre 6. sep 2024
Selvfølgelig skal spillet ikke stoppes, når en spiller filmer et frispark, for det var hvad han gjorde. Det er Dommerens beslutning, og den var rigtig.
Springer
fre 6. sep 2024
Stakkels Xhaka. Så rutineret som han er bør han jo også kende reglerne.
Korrekt af dommeren ikke at fløjte i situationen - den schweiziske spiller fejlede jo intet, og var på benene igen inden bolden lå i nettet.
Korrekt af dommeren ikke at fløjte i situationen - den schweiziske spiller fejlede jo intet, og var på benene igen inden bolden lå i nettet.
Y. N. W. A. -
#JFT97