Den eneste katastrofe er den måde Xhaka svigter sit hold. Det er dommeren som skal fløjte ifm. skader. Det der fair play fis kan han godt gå hjem med.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Schweiz er en hyklerisk nation flasket op på at huse kriminelle menneskers penge og skjule sig som "neutrale". Men man er bare ikke neutrale, når man lever tykt på at finansiere krige og diktatorer.