Jeg har set den et par gange, jeg tror simpelthen ikke, det er nok til at falde. Dommeren har vel først vurderet, om der har været frispark i deres kontakt og vurderet, at det er det ikke nok til. Elvedi får så smidt eller falder af kontakten, ligegyldigt hvilken af de to, der er ikke vurderet nok frispark. Her kommer han desværre for ham så til at fratage en oplagt scoringsmulighed ved at lande på Dolbergs ankel. Det er ligegyldigt for kendlesen, om det er forudsætteligt eller ej, det er kun vigtigt om det var en forseelse inden da, og det blev der ikke vurderet.
Det er da uheldigt for Schweiz, men den er helt efter bogen.
Det er da uheldigt for Schweiz, men den er helt efter bogen.