Hvad havde vi forventet af Xhaka? Schweiz er en hyklerisk nation flasket op på at huse kriminelle menneskers penge og skjule sig som "neutrale". Men man er bare ikke neutrale, når man lever tykt på at finansiere krige og diktatorer.
Der var intet galt med Embolo, som blev liggende for at trække tiden. Dommeren hoppede ikke på den, og godt at danskerne heller ikke gjorde det. Fair play og "neutralitet" går begge veje Schweiz!
Der var intet galt med Embolo, som blev liggende for at trække tiden. Dommeren hoppede ikke på den, og godt at danskerne heller ikke gjorde det. Fair play og "neutralitet" går begge veje Schweiz!