Kan da godt være.
Men sådanne tåbelige stupide gule kort, kan koste ved en slut runde.
2stk giver karantæne i næste kamp !
Men sådanne tåbelige stupide gule kort, kan koste ved en slut runde.
2stk giver karantæne i næste kamp !
Kan da godt være, at Xhaka er respektløs
Men Morten Hjulmands ageren, er da for dum !
Han har intet at gøre på det hold, med den indstilling !
Stupidt, tåbeligt og amatøragtigt gult kort, som kan koste, i vigtige kampe !
Ved slutrunder, koster 2 Gule kort karantæne !