Snak

Mere indhold efter annoncen
Kan da godt være.
Men sådanne tåbelige stupide gule kort, kan koste ved en slut runde.
2stk giver karantæne i næste kamp !
Siger en mand der ikke ejer respekt for noget som helst.

Selv klubber han spiller for udviser han disrespekt.


Han har ellers udvist rigelig med respekt, over for Arsenal - derimod har han ikke altid fået samme respekt tilbage.
Hjulmand er vel den type "no-bullshit" spiller vi har manglet lige siden William Kvist, Christian Poulsen og Thomas Gravesen. Ved godt Delaney også kan väre en hård hund, men de andre er lidt mere rå eller? Morten virker som om han har den der vindermentalitet som gör ham til anförer og indpisker - ingen dikkedarer og alle gir alt på banen.
Ud med ham Hjulmand. Sikke en usympatisk fyr at have på banen
Måske Christian Poulsen har givet nogle fif til at fremstå som en stor klovn. (lærer fra de bedste)
Kan da godt være, at Xhaka er respektløs
Men Morten Hjulmands ageren, er da for dum !
Han har intet at gøre på det hold, med den indstilling !
Stupidt, tåbeligt og amatøragtigt gult kort, som kan koste, i vigtige kampe !
Ved slutrunder, koster 2 Gule kort karantæne !


Helt enig, igennem håbløs ageren af det danske landshold, vi har tidligere brokket os over hårdt spil i fri kampe, og nu sender vi vores spillere ud og forsøger at skade modstanderne...? Højberg og Vestergaard forsøgte begge i same sekvens at skade en modstander i starten af kampen..., og hvad J.A. gjorde senere som han reelt fik gult kort for..., som midterforsvarer at komme helt ud til sidelinjen, og SMADRE en modstander, er forrykt....

Vi spillede alt for hårdt....

Klamt til tider, og meget kedeligt til andre...
Boldklubben Frem 1886 (Spillet og fast foelgende siden jeg var 4 i 1984).
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Godt med attitude og vilje fra MH....og Xhaka...hvem? En ligegyldig marginal-spiller som end ikke formåede at opnå respekt i Arsenal!
Hvornår har Xhaka ikke vist respekt for Arsenal? Nu rabler det satme for jer.
Xhaka farer op over et tjat til bolden.
Sjovt så mange har en mening om at Xhaka aldrig havde/fik/gav respekt i arsenal. Og ingen af jer følger arsenal.

Jeg var træt af Xhaka i flere perioder i hans tid i klubben. Men der er satme forskel på det, og så at påstå at han aldrig havde eller fik respekt i arsenal. Shit det er dumt sagt.

OT. Så var der lige lovlig meget tænding for en venskabskamp til min smag. Måske det var frustrationer over at spillet var skidt. Og det gælder for begge hold.
Uanset hvad Xhaka har lavet eller ikke lavet tidligere, så er det da en underlig handling af Hjulmand. At sætte ham i kategorien hårdhund som Gravesen, hænger ikke sammen med den handling der. En smule unødvendigt hvis du spørger mig og helt fint med tænding, men så gør det da med en herre tackling, som netop Gravesen formåede. Ikke de der små provokationer, det rykker ikke ved det store.
“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez
Annonce