Snak

Mere indhold efter annoncen

Xhaka rasende på Morten Hjulmand: Handler om respekt

lør 23. mar 2024

Granit Xhaka var slet ikke tilfreds med Morten Hjulmand. Duoen måtte skilles ad efter små 70 minutter. 



Læs hele nyheden her
Siger en mand der ikke ejer respekt for noget som helst.

Selv klubber han spiller for udviser han disrespekt.
Han er en opblæst nar
Siger manden der igennem hele sin karriere har gjort en dyd ud af at udvise respekt over for holdkammerater, modspillere og dommere. Jep, helt sikkert!
Han sparker jo heller ikke til Xhaka han puffer til bolden der ligger under Xhakas arm….
Noget af en overreaktion at fare op over det
Der er ik ret meget at flytte med oppe i den øverste del af ham. Hold da kæft mand!
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Granit, din dejlige mand!
Tror alle vi har set Xhakas reaktion på at blive udtaget for nogle år siden, han burde ikke udtale sig om respekt... Ikke specielt klogt af Hjulmand men han var ellers stabil og havde god energi da han kom ind, han må meget gerne snakke fremover. Han er udentvivl vores bedste 6er.
Han ved ikke hvad ordet respekt betyder, bare se den takling han laver til sidst mod Dolberg. Fatsvage Balkansvin
Kan da godt være, at Xhaka er respektløs
Men Morten Hjulmands ageren, er da for dum !
Han har intet at gøre på det hold, med den indstilling !
Stupidt, tåbeligt og amatøragtigt gult kort, som kan koste, i vigtige kampe !
Ved slutrunder, koster 2 Gule kort karantæne !
G-T-F: MH viste netop det vi mangler, attitude og vilje.

han skabte også mere end hvad CE gjorde hele kampen.
Annonce