Hvor bliver man træt af at høre kommentatorer på tv2, kunne være interessant hvor mange gange lamine yamal blev sagt, stort set det eneste de havde i munden.
Synes ikke der var meget neutralt i deres kommentarer, Spanien og yamal.
Synes ikke der var meget neutralt i deres kommentarer, Spanien og yamal.
Kun de bedste er gode nok.
FCR - Brøndby - Bayern Munchen - PSG - Real Madrid - Napoli