Snak

Mere indhold efter annoncen

Yamal lynede da Spanien ydmygede Saudi-Arabien

I går 20:01

Der var ikke meget slinger i valsen fra Spanien, da Saudi-Arabien blev besejret med 4-0 i Atlanta. Mikel Oyarzobal var den store spanske oplevelse, mens Lamine Yamal scorede sit første VM-mål.



Læs hele nyheden her
Det var mere det Spanien, som man kender.
Stadig ikke EM 2024 niveau men langt bedre end mod Kap Verde.

Det store spørgsmål er selvfølgelig om Yamal kan nå at blive fit nok til at Spanien for alvor skal tages alvorligt, når vi taler VM trofæet.
Han var helt færdig efter 45 min mod Saudi Arabien. Så der er et stykke vej endnu.
Tænker vi nu heldigvis slipper for de der tåbelige påstande om at Saudi ligaen kan matche nogle af de bedre europæiske ligaer.
Godt nok et ringe hold - ville de kunne overleve i Superligaen?!? 😅
Trøjer i klædeskabet: Barcelona - Laudrup Ajax - Laudrup Tottenham Hotspur DBU landskamptrøje FC København Brøndby IF Min klub siden 10-årig er Spurs (siden er FCK kommet til)
Tænker vi nu heldigvis slipper for de der tåbelige påstande om at Saudi ligaen kan matche nogle af de bedre europæiske ligaer.

Jeg forstår ikke helt, hvordan resultatet her skulle modbevise noget? De bedste spillere i den bedste saudiske rækker, kommer jo ikke fra Saudi-Arabien, så deres landshold er jo ikke helt repræsentativt for særlig meget.
Jeg forstår ikke helt, hvordan resultatet her skulle modbevise noget? De bedste spillere i den bedste saudiske rækker, kommer jo ikke fra Saudi-Arabien, så deres landshold er jo ikke helt repræsentativt for særlig meget.


😂😂😂 Hvor spiller de henne? I Saudi ligaen. Og der kan de være med og en del af endda som profiler og stjerne.
Jeg forstår ikke helt at man ikke kan forstå det...
Trøjer i klædeskabet: Barcelona - Laudrup Ajax - Laudrup Tottenham Hotspur DBU landskamptrøje FC København Brøndby IF Min klub siden 10-årig er Spurs (siden er FCK kommet til)
Præcis
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Spanien viser at Kap Verde-fadæsen var en engangsforestilling. Ydmygelse fra start til slut af Saudi-Arabien. Men jeg har stadig mine tvivl om hvorvidt de kan gå hele vejen.
Yamal er langt fra topform, men han har en hvis talisman effekt på Spanien. Jeg synes den store forskel var Olmo, som jeg ofte synes bidrager med noget positivt offensivt.
Araberne var ikke for gode, men sådan er VM også.
Ps. Det ærgrer mig at Cucurella skrev med Real, jeg havde gerne set ham i Barca. Jeg synes han har en fed energi og jeg tror han er et samlingspunkt i den spanske trup.
Svært at vurdere hvor gode Spanien er da SA er så ringe.
Vi skal nok til 1/8 finalerne før det bliver spændende.
Også mig. Han må have valgt Real over Barca, pga. Barca altid vil have et projekt om at gøre Balde til en af de bedste VB, og så er de også godt besat med Cancelo.

OT. Det ligner et kapløb med tiden at få Yamal helt op i gear. Men jeg tror godt de kan nå det.

Hvis de i første omgang vinder puljen, venter der formentlig ok modstand frem mod kvartfinalen. Nr. 2 i Argentinas pulje og derefter vinderen af 2K-2L.

Det er dog blot taget fra Bold.dks kampprogram, beklager hvis jeg har overset noget. Men kan de klare sig de har gjort nu, tror jeg på dem som seriøs bejler til titlen. Jeg synes ofte man ser, at de hold, der vinder turneringen er dem, der vokser i løbet af kampene.
Vi har før set Argentina og Spanien tabe første kamp, lave ændringer undervejs og vinde turneringen.
5-0, selv Jeffren scorede 😭
Annonce