Snak

Mere indhold efter annoncen

Zorniger giver fridage: Så slipper de for min stemme

lør 2. aug 14:55

OB-cheftræner Alexander Zorniger har valgt at give sine spillere et par fridage efter 0-4-blamagen i Vejle fredag aften.



Læs hele nyheden her
Var der egentligt nogen, der troede på at Zorningers ultimative fodbold ville virke i længden? Ligesom i Brøndby, bliver spillerne trætte. Både i slutningen af selve kampene, og på langt sigt. Det er et fint ideal han har. Det virker bare ikke rigtigt i praksis, med mindre man har 11 Froholdt på banen.
Det virkede de første 2 år han var i Brøndby men selvfølgelig ikke til sidst da man skiftede stammen ud på holdet.
Er "i længden" 3 kampe da? :D

Og ja, han var da en kæmpe success i Brøndby. Men der er "i længden" måske mere 3 år, og spillerne bliver trætte efter 2 år?
Før Vejle var det en fantastisk sæsonstart og nu er det næsten krisestemning.
Rolig nu. Ob er oprykker og kommer igen 🙂
Annonce