Seks angribere eller kantspillere i opstillingen. Jeg forstår at man nogen gange er nødt til at se bort fra positioner, når man laver rundens hold, men det her er en joke
Snak
Zorniger og Brøndby-stjerner på rundens hold
tirs 22. jul 12:54
Brøndby IF imponerede i sæsonens første Superliga-kamp. Det bliver fire af holdets spillere nu belønnet for med en plads på rundens hold hos Bold.
Læs hele nyheden her
tirs 22. jul 13:37
Den opstilling er jo helt væk 🤣🤣🤣
Kom nu ind i kampen Bold
Kom nu ind i kampen Bold
Elsker olie penge og Saudi League
tirs 22. jul 14:46
Achouri, Arp og Vallys burde nok ikke være der eller erstatte nogle af de tre forreste
tirs 22. jul 15:24
CoachTaariqJeg tør vædde med, at du ikke så FCM-OB så, hvis du ikke mener Arp burde være på...
I dag 14:46
Achouri, Arp og Vallys burde nok ikke være der eller erstatte nogle af de tre forreste
For hvis han holder dét niveau han viste mod FCM, så bliver han en kæmpeprofil i SL...
Man Utd og OB...... I den rækkefølge!
tirs 22. jul 18:42
Jeg sagde kun at der måske skulle sorteres lidt blandt de seks på midten og angrebet Arp hører da ikke til på midtbanen....jeg er enig i at han så god ud!