Snak

Mere indhold efter annoncen

Zorniger og Brøndby-stjerner på rundens hold

tirs 22. jul 12:54

Brøndby IF imponerede i sæsonens første Superliga-kamp. Det bliver fire af holdets spillere nu belønnet for med en plads på rundens hold hos Bold.



Læs hele nyheden her
Seks angribere eller kantspillere i opstillingen. Jeg forstår at man nogen gange er nødt til at se bort fra positioner, når man laver rundens hold, men det her er en joke
Den opstilling er jo helt væk 🤣🤣🤣

Kom nu ind i kampen Bold
Elsker olie penge og Saudi League
Synes Ankersen mangler
FCN er verdens bedste klub
Achouri, Arp og Vallys burde nok ikke være der eller erstatte nogle af de tre forreste
Vekic havde jo intet at lave, så lidt en fribillet.
CoachTaariq
I dag 14:46
Achouri, Arp og Vallys burde nok ikke være der eller erstatte nogle af de tre forreste
Jeg tør vædde med, at du ikke så FCM-OB så, hvis du ikke mener Arp burde være på...
For hvis han holder dét niveau han viste mod FCM, så bliver han en kæmpeprofil i SL...
Man Utd og OB...... I den rækkefølge!
Jeg sagde kun at der måske skulle sorteres lidt blandt de seks på midten og angrebet Arp hører da ikke til på midtbanen....jeg er enig i at han så god ud!
Arp var offensiv midt i den kamp
Syntes altid de der rundens hold er lidt skæve, men at Bundgaard og Franculino er der er no-brainers.
Resten kan shufles så alle hold får en på og er glade for min skyld.
If you know, you know.
Annonce