Ja, især hvis man bor her i København.
For satan, der er mange lækre damer.
For ikke så længe siden cyklede jeg lige på hovedet ind i noget afspærring til et vejarbejde, fordi jeg gloede efter noget dame-værk på den anden side af gaden...ikke skide smart...:O)
For satan, der er mange lækre damer.
For ikke så længe siden cyklede jeg lige på hovedet ind i noget afspærring til et vejarbejde, fordi jeg gloede efter noget dame-værk på den anden side af gaden...ikke skide smart...:O)
Leoni armati stiam marciando, siam la Fossa dei Leoni...e leon leon leon...leon leon...siam la Fossa dei Leoni! Sangue...violenza...Fossa dei leoni...Milan, Milan, Milan! ONORE ALLA FOSSA!