Snak

Mere indhold efter annoncen
Ja, især hvis man bor her i København.

For satan, der er mange lækre damer.

For ikke så længe siden cyklede jeg lige på hovedet ind i noget afspærring til et vejarbejde, fordi jeg gloede efter noget dame-værk på den anden side af gaden...ikke skide smart...:O)
Leoni armati stiam marciando, siam la Fossa dei Leoni...e leon leon leon...leon leon...siam la Fossa dei Leoni! Sangue...violenza...Fossa dei leoni...Milan, Milan, Milan! ONORE ALLA FOSSA!
Hehe.

Sådan kan det gå jo. Er du flyttet til København fornyligt? Selvom det kan ske for den bedste, lyder det nu engang ikke voldsomt rutineret :-)
"This plane is definitely crashing This boat is obviously sinking This building's totally burning down And my, and my (a whole bunch) And my heart has slowly dried up"
Næ, jeg har vel boet her i ca. 13 år...:O)

Men kællingen var altså super sprød, og hvorfor fa´en sætter de pludselig denne her indhegningslignende ting midt på min cykelsti?
Leoni armati stiam marciando, siam la Fossa dei Leoni...e leon leon leon...leon leon...siam la Fossa dei Leoni! Sangue...violenza...Fossa dei leoni...Milan, Milan, Milan! ONORE ALLA FOSSA!
Hah.

Det var vel ikke i Valby? Her har vi nemlig vejarbejde og pis og lort alle-fucking-vegne for tiden. Især på cykelstierne hvor jeg slår mine folder.
"This plane is definitely crashing This boat is obviously sinking This building's totally burning down And my, and my (a whole bunch) And my heart has slowly dried up"
Han sagde København, Feah.
"Det er ikke alderen, der gør det. Derimod nok: den skolede hensynsløshed, når man betragter livets realiteter, og evnen til at bære dem og i sit indre at være dem voksen."
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Sh. KjøwenhawnerSnu´e!
"This plane is definitely crashing This boat is obviously sinking This building's totally burning down And my, and my (a whole bunch) And my heart has slowly dried up"
Bwah! Det var ik´ i Valby, selv om Valby fandme er det ægte København - spørg bare en Frem´er.

Jeg bor nemlig i Valby, men min uheldige hændelse var nu på Nørrebro...
Leoni armati stiam marciando, siam la Fossa dei Leoni...e leon leon leon...leon leon...siam la Fossa dei Leoni! Sangue...violenza...Fossa dei leoni...Milan, Milan, Milan! ONORE ALLA FOSSA!
fdl..

Der er masser af gode damer på Nørrebro.

Det er fordi, jeg bor her.
"Det er ikke alderen, der gør det. Derimod nok: den skolede hensynsløshed, når man betragter livets realiteter, og evnen til at bære dem og i sit indre at være dem voksen."
moderator
Du er sgu en god dame, pharz!

Anyway, så er der sgu heller ikke mange af fotograferne der hjælper på kostenes fremtræden på side 9 billederne.
https://kortlink.dk/sudv
Der skulle helst heller ikke være brug for fotografens hjælp, hvis der bare var noget ordentlig at arbejde med.
"This plane is definitely crashing This boat is obviously sinking This building's totally burning down And my, and my (a whole bunch) And my heart has slowly dried up"
Annonce