Gedd, jeg kender i hvert fald en masse gode damer.
"Det er ikke alderen, der gør det. Derimod nok: den skolede hensynsløshed, når man betragter livets realiteter, og evnen til at bære dem og i sit indre at være dem voksen."
I Storbrittanien har de så også 10 gange så mange damer at tage af. Procentmæssigt ligger vi dog godt til, da jeg i min tid har en hel hær af topgrimme brit-piger. Det er da helt vildt. Ufff!!
dagens dulle er ok af Side 9-standard, men jeg er enig med panelet, at det bare er at sætte fødderne på gaden i KBH, og så ser man løjer. Godt jeg skal tilbage næste uge, selvom de jo desværre er pakket helt ind nu.
Selv her sydpå er de mindre nedringede i denne periode, øv!