Dagens er en sød og naturlig pige, som ser ganske ´tilforladelig´ ud. Altså lige bortset fra lidt metal og en tusch...
Snak
tors 15. nov 2007
http://ekstrabladet.dk/side9/
Jeg vil ha´ rigtige patter!!!
Jeg vil ha´ rigtige patter!!!
You can\'t be a Real Country unless you have a BEER and an airline - it helps if you have some kind of a football team or some nuclear weapons, but at the very least you need a BEER.
Frank Zappa
Redigerettors 15. nov 2007
Hun slår nogle af de afdankede side 9 piger i 30erne, men så heller ikke ret meget mere.
Hun er vel bare en proto-type på en ung kvinde ano 2007.Ikke desederet grim, ikke desederet lækker, ikke desederet noget som helst.Hendes personlighed er altafgørende for, om hun er værd at gå videre med, eller ej.
Det betyder vel at hun for udseende får et 8 tal på den heden-gange 13 skala.Ikke dårlig, men heller ikke specielt godt.
Vestjyden
Hun er vel bare en proto-type på en ung kvinde ano 2007.Ikke desederet grim, ikke desederet lækker, ikke desederet noget som helst.Hendes personlighed er altafgørende for, om hun er værd at gå videre med, eller ej.
Det betyder vel at hun for udseende får et 8 tal på den heden-gange 13 skala.Ikke dårlig, men heller ikke specielt godt.
Vestjyden
Vestjyden, EFB fan til jeg dør!!!!!
lør 17. nov 2007
Desuden mener jeg, at Boilesen SKAL gøres til permanent anfører!
https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=48zuf_y5MMM
tirs 20. nov 2007
enig.
"Endnu en fra Valby.. Den bydel overgår sku snart Thailand i liderlighed" - thomas.p