Snak

Mere indhold efter annoncen
Dagens er en sød og naturlig pige, som ser ganske ´tilforladelig´ ud. Altså lige bortset fra lidt metal og en tusch...
Flotte nødder!
Y. N. W. A. - #JFT97
http://ekstrabladet.dk/side9/
Jeg vil ha´ rigtige patter!!!
You can\'t be a Real Country unless you have a BEER and an airline - it helps if you have some kind of a football team or some nuclear weapons, but at the very least you need a BEER. Frank Zappa
Hun slår nogle af de afdankede side 9 piger i 30erne, men så heller ikke ret meget mere.

Hun er vel bare en proto-type på en ung kvinde ano 2007.Ikke desederet grim, ikke desederet lækker, ikke desederet noget som helst.Hendes personlighed er altafgørende for, om hun er værd at gå videre med, eller ej.

Det betyder vel at hun for udseende får et 8 tal på den heden-gange 13 skala.Ikke dårlig, men heller ikke specielt godt.

Vestjyden
Vestjyden, EFB fan til jeg dør!!!!!
Ja - man skulle desedere - ja man skulle
Mere indhold efter annoncen
Annonce
http://ekstrabladet.dk/side9/

Nu ved man så at Pelle Gris fik børn.
Desuden mener jeg, at Boilesen SKAL gøres til permanent anfører! https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=48zuf_y5MMM
Slatne patter! Bvaddrr!!!
Y. N. W. A. - #JFT97
Dagens er da ok, igen er der dog set bort fra jernet i babberne!!!
enig.
"Endnu en fra Valby.. Den bydel overgår sku snart Thailand i liderlighed" - thomas.p
Dagens tøs er vel godkendt ?
[b]Walk on, walk on, with hope in your heart, And you’ll never walk alone... You’ll never walk alone [/b]
Annonce