Tid til det første indlæg i side 9 tråden, - tror jeg.
Dagens Ni´er, det var dog et yderst fornuftigt "indslag", udover lige håret og en standard tatooveringen, - men nu skal EB da passe på med, at det ikke bliver en stime af gode piger. Inden for en uge er der 2 pæne kvinder, hehe...
Men det er da utroligt så kedelige billeder de fotografer præstere, - det var da sindsygt!!
Man kan have meget imod Kira Eggers, samt fototeknisk måske heller godt, - men i den periode hvor hun tog billeder til EB, var der som regel en historie/handling i billedet, som gjorde det lækkert, piftede det op.
Eisern Union