Snak

Mere indhold efter annoncen
@ Geddar

Naturligvis for det er og bliver jo noget vrøvl ;o)
Y. N. W. A. - #JFT97
haha, devil. Lummert bliver in i 2008!
Roma e basta!!
http://ekstrabladet.dk/side9/
Stakkels pige! De bryster er totalt mislykkede.
You can\'t be a Real Country unless you have a BEER and an airline - it helps if you have some kind of a football team or some nuclear weapons, but at the very least you need a BEER. Frank Zappa
Nogen ting skulle der lovgives imod.
Desuden mener jeg, at Boilesen SKAL gøres til permanent anfører! https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=48zuf_y5MMM
Nogen ting skulle der lovgives imod.


Grimme patter står dog nok ikke først på listen. Det vigtigste er dog, at de er der. Og med tiden kunne man måske nok lære at holde af dem. Umiddelbart ligner det dog en klassisk omgang Jørn Ege-byggesjusk.
På pikken...
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Fy for satan et par ulækre patter.

Dem har hun forhåbentlig ikke betalt for.
Det har hun formentlig, men hun burde få erstatning.
Der skal kun fissekarle til Roma, ikke freaks.
Hm side 9´s "læsere" burde få erstatning!
Det er hårdt at skulle se på - de stritter jo i alle mulige retninger, de vorter!
Roma e basta!!
Burde snart ændres til "Årets Side 9 pige - Tråden der burde dø!

Føj nogle patter!
Annonce