\"Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.\"
SKAT ER TYVERI, og du ved det!
Åh, ikke hende der igen. I et M!-blad, "ja jeg er så glad for mine bryster, og kan så godt lide at vise dem frem" så gør det dog for helvede din blege so, og vis også måtten! Hvorfor den der tease-stil, som alligevel ikke holder nogen steder?!
Fjerner de ikke også snart "dejlige laura" fra topppen af siden. Man får et chok og rammes af midlertidigt blindhed når man ser hende. Hun er satme et gyseligt eksemplar af hunkøn.
Hvem i alverden har givet Laura fra Brønshøj lov til at få SÅ grimme patter - hun har dælme været på besøg hos en dårlig plastikkirurg.
Man får nærmest mistanke om, at hun er Jørn Eges hemmelige elskerinde...
Horst Hrubesch: Manni Bananenflanke - Ich Kopf - Tor
Manni Breuckmann: Hertha gegen Wolfsburg - dass ist das Duel der Eunuchen der Liga. Sie wollen's so gerne, können's aber nicht!
Seriøst, hvad sker der for de patter. Hun har sikkert besøgt Jørgen Ege!
Maradona was good, When he was off his meds // Messi was alright, 'Til the Tuesday night, He had to play the Reds. // // Oh Mac Allister, Oh Mac Allister // He's the best there's been, from the Argentine, Oh Mac Allister
Hmmm, Duck - synes ellers jeg havde tjekket samtlige indlæg i tråden siden den dag, Lauras grimme patter var i avisen. Men har åbenbart alligevel overset en Jørn Ege-joke...
Horst Hrubesch: Manni Bananenflanke - Ich Kopf - Tor
Manni Breuckmann: Hertha gegen Wolfsburg - dass ist das Duel der Eunuchen der Liga. Sie wollen's so gerne, können's aber nicht!