Snak

Mere indhold efter annoncen
No matter what er hendes krop sgu´ helt i orden.
Roma e basta!!
Hehe Razz...

Balbo: Jeg ved sgu ikke. Havde da ikke holdt mig for fin til at værdige den et blik, hvis jeg alligevel kom forbi hende på stranden eller noget, men synes du alt i alt ´pakken´ er god nok til at berettige hende til et nøgenbillede i en avis?
Du mener ikke hun har en flot krop? Er du blind?
Roma e basta!!
Semi lang barm og et face der minder om mr. Burns...fy for satan!
Im infected with Aids, I fuck everyday. I kill everything I fuck.
http://ekstrabladet.dk/side9/

Mere med hende her, tak. Og så gerne uden tøj næste gang, det vil være fint.
Desuden mener jeg, at Boilesen SKAL gøres til permanent anfører! https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=48zuf_y5MMM
Mere indhold efter annoncen
Annonce
nej tak mener du vel!
-
Dagens pige ser rigtig sød ud.

Men grunden til at skrive i tråden er nu uden tvivl Emo Bastards fantatiske skarpe kommentar om gårsdagens øgle.
"Semi lang barm og et face der minder om mr. Burns...fy for satan!"
Det er super skarpt set - Hun ligner fandeme Mr. Burns på en prik
2872015
Ulla er tilbage!

Hun er sq en klasse tøs!
Y. N. W. A. - #JFT97
Ja, hende Ulla er klasse!!

Annonce