Snak

Mere indhold efter annoncen
Arh DBR, nu ikke så kræsen..
http://ekstrabladet.dk/side9/

arh ikke hende igen. Hvor mange gange skal vi se på hende som side 9 pige i år.. åbenbart mere end 2 gange..
Hun har nu ellers nogle søde små patter.
Y. N. W. A. - #JFT97
Ægte patter er som D.B.R. kommer ind på at foretrække. I want the real shit!
Bedste citat er af Tyler_Durden: "du rammer en smule forbi, og stop dog den forgudelse af macho, man skulle jo tro at du var hans bøsseven." 1# Real Madrid 2# Arsenal 3# Werder Bremen
Nu må de snart tage sig sammen
You can\'t be a Real Country unless you have a BEER and an airline - it helps if you have some kind of a football team or some nuclear weapons, but at the very least you need a BEER. Frank Zappa
Mere indhold efter annoncen
Annonce
http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article372834...

Det er godt nok en sløj omgang. Min stemme går til juni. Ok ansigt, flotte bryster og ingen tusser.

Og HVOR ER ULLA????
Marts fik min stemme
Is it cold in his shadow?
Det blev til Juli her. Men ja, hvor er ULLA ?!
[b]Kaffe hos mormor der blir fest og ballade hele gaden er inviteret skal også ha kage[/b]
Så kører bussen igen - derfor trådens berettigelse. Er enig med Mjød - en afstemning uden Ulla er ingen rigtig afstemning, men jeg boykotter da ikke Årets Side 9er Chick af den grund.

Jeg kaster min stemme på Juli, Mette fra Greve - udover at have en super krop (lidt små gajoler men det kan Ege rette på for en 30k krone seddel...) og et dejligt smil, så er hendes navn sgu så smukt, at jeg bliver helt rørstrømsk og patriotisk.

En Mette fra Greve må og skal frem i livet!

Nb. Elsk hendes bunny tatoo på maven - hun (og hendes 3. mand...) vil selv hade den om ti år. Lige nu ser den sgu´ kæk ud.
Roma e basta!!
Suk! Ulla mangler.
Y. N. W. A. - #JFT97
Annonce