Roma e basta!!
Snak
tirs 1. jan 2008
Hæ, minder mig om en slyngelstue classic.
Hvis en fladbrystet kost var lidt for højrøstet og træls, så:
"Er du stolt af dine bryster?"
"Øh... Ja.."
"Hvorfor har du så efterladt dem derhjemme?"
Jeg har ALDRIG hørt et godt comeback på den.
Hvis en fladbrystet kost var lidt for højrøstet og træls, så:
"Er du stolt af dine bryster?"
"Øh... Ja.."
"Hvorfor har du så efterladt dem derhjemme?"
Jeg har ALDRIG hørt et godt comeback på den.
Hehe, jeg var på værtshus med nogle gutter efter fyraften, hvor vi på vores stambar ser bartenderen pege på stamkunden og sige; "Hvaa drenge, i ved godt hvad man siger gamle damer har mellem byrsterne, ikke?" Og vi svarer kægt, jo navlen! "Ja præcis, i det her tilfælde til højre for mig - der snakker vi altså fodsvamp".
Knastørt.
Knastørt.
Maradona was good, When he was off his meds // Messi was alright, 'Til the Tuesday night, He had to play the Reds. // // Oh Mac Allister, Oh Mac Allister // He's the best there's been, from the Argentine, Oh Mac Allister
fre 4. jan 2008
Købepatter :(
You can\'t be a Real Country unless you have a BEER and an airline - it helps if you have some kind of a football team or some nuclear weapons, but at the very least you need a BEER.
Frank Zappa
Redigerettirs 8. jan 2008
ej, det er sgu da kun fordi, hun står på den måde.
Det er jo tydeligt, de sidder så langt fra hinanden, at ikke engang et særdeles veldrejet næsehorn ville få noget ud af spansk med pigebarnet...
Det er jo tydeligt, de sidder så langt fra hinanden, at ikke engang et særdeles veldrejet næsehorn ville få noget ud af spansk med pigebarnet...
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja, Beierhund das Oder die Flippenwald gersput!