Snak

Mere indhold efter annoncen
Dagens dulle er langt fra standarden - desvære!
Desuden mener jeg, at Boilesen SKAL gøres til permanent anfører! https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=48zuf_y5MMM
Hvis standarden er side 9-standard, så er hun sgu væsentligt over standarden.

Desværre siger det ikke det store.
"Det er ikke alderen, der gør det. Derimod nok: den skolede hensynsløshed, når man betragter livets realiteter, og evnen til at bære dem og i sit indre at være dem voksen."
moderator
Der bør da ikke herske tvivl om at dagens side 9 pige er over gennemsnittet.
https://kortlink.dk/sudv
I er godt klar over at det slut med "Side 9 pigen" på EB !



I morgen kommer det ´nye´ Ekstra Bladet på gaden. Nu bliver avisen endnu skarpere, sjovere og vi serverer det hele i en ny og smartere indpakning.

...

Vi hyret Danmarks skrappeste kvinder til at levere en daglig kommentar. Du vil hen over ugen kunne møde Suzanne Bjerrehuus, Vicki Berlin, Paula Larrain, Karen Thisted, Pernille Rosenkrantz-Theil, Cecilie Beck og Trine Villemann i det nye Ekstra Bladet. Det bliver ikke kedeligt!

...

En anden kendt Ekstra Blads-kvinde, Side 9 pigen





... flytter lidt længere tilbage i avisen ;-)
Nu har det jo aldrig været en forudsætning for bold.dks debat, at man ved hvad man taler om... > https://twitter.com/crackbaby1312/status/983805501262716929?s=21
Øv, grimt hår, grim tatovering, grimme smykker.
You can\'t be a Real Country unless you have a BEER and an airline - it helps if you have some kind of a football team or some nuclear weapons, but at the very least you need a BEER. Frank Zappa
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Synd at se så fucked up ud i så ung en alder. Hun ville (måske) være ret pæn uden alt det white-trash-shit.

Men jeg tror sjældent det bedste om folk, så i dette tilfælde, tror jeg ikke, hun kommer til at fortyde tusser og alt det andet low-class-crap.
Cecilie fra Ishøj er godkendt herfra!
Roma e basta!!
Og fra Århus!

Godt arbejde.
Endnu et stakkels pigebarn, der har fået sine bryster skamferet:
http://ekstrabladet.dk/side9/
You can\'t be a Real Country unless you have a BEER and an airline - it helps if you have some kind of a football team or some nuclear weapons, but at the very least you need a BEER. Frank Zappa
Hun er dælme heller ikke for heldig med resten.

Claire (!) fra yesterday er vel nogenlunde, jeg er bare fed-up med plastik-patter.

I øvrigt var alle to, jeg har været sammen med, der havde plastik, været møgtrælse.

"Hvad synes du?" x 100.

Det var meget svært at være ærlig. I hvert fald indtil bagefter.
Annonce