hvor er det sløjt, to af de bitches har jo været side 9 piger før, der bør sgu være en form for kvote når de er grimme som arvesynden bør de ikke få lov til at blive publiceret, føj for en bankebæ
\"Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.\"
SKAT ER TYVERI, og du ved det!