Snak

Mere indhold efter annoncen
Damn, jeg er ved at blive gammel.

Det, som jeg lagde mest mærke til, var, at Vivi fra Odder er "Region Syd"´s finalist.

Geografi er åbenlyst ikke M!´s stærke side...

Søde piger for resten.
Hehe, nu findes der så vidt jeg kan se, ikke en region midtjylland/østjylland i konkurrencen, så de har vel hugget Jylland i to...
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja, Beierhund das Oder die Flippenwald gersput!
Ganske udmærket i dag, for at være side 9.
Solo non mai in B. Altobelli-Baresi-Bergomi-X-Zanetti-X-Handanovic-Lautaro
Ja, hun er faktisk slet ikke så dum (på den gode måde) ...

En nydelig krop og faktisk et sødt ansigt dertil!
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja, Beierhund das Oder die Flippenwald gersput!
Ganske udmærket i dag, for at være side 9.


Hørt....... :o)
Eisern Union
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hun har sq nogle gode nødder!
Y. N. W. A. - #JFT97
moderator
https://kortlink.dk/sudv
Hvis hun da gad være metallet i patterne.
"Endnu en fra Valby.. Den bydel overgår sku snart Thailand i liderlighed" - thomas.p
Hun har da en ganske fræk krop, men fatter ikke, hvorfor de altid skal stå og stritte med deres ribben. Jeg har sgu aldrig set nogle tøser i virkeligheden, hvis ribben stak ud på den måde... :S
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja, Beierhund das Oder die Flippenwald gersput!
Gode jader!
Roma e basta!!
Annonce