Snak

Mere indhold efter annoncen
moderator
Er hendes fod beskidt?
https://kortlink.dk/sudv
Haha. Den ser i hvert fald beskidt ud. Mon ikke det er noget som er medfødt eller lign.

Man ville vel bede hende om at vaske fødderne, hvis det ikke var tilfældet.

Ellers er hun faktisk dejlig nok.
Der er nu noget særligt, over fynske piger! Wauuuuu!
Hvis det er standarden i Odense, så skal jeg vist til at flytte! :)
AaB: 100 % BRAVEHEART!
Ja, det er super lækkert med en halv navlestreng dinglende ud ad maven.

Og så må hun for min skyld gerne aflevere Dildo-Jills paryk tilbage til rette ejermand.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ku da godt, meen.

Plastik hår er klamt og desuden ligner hun en strigle.
Did he say making fuck?
Peter_Pihl
Og desuden ligner hun en strigle!!
Det er de sku da alle sammen.
Har lige set ugens piger igennem. Dagens pige er da den pæneste, muligt håret er kikset, men hun er da ikke tatoveret over det hele som de andre.
Brøndby IF-Frankfurt: 5-0 Karlsruhe-Brøndby IF: 0-5 Brøndby IF-fck: 5-0 agf-Brøndby IF: 0-7
Dagens pige er da den pæneste, muligt håret er kikset, men hun er da ikke tatoveret over det hele som de andre.

Det er vel næppe noget der holder længe, når hun udtaler:
– Ja, jeg flytter snart til Silkeborg for at komme i lære som tatovør.

Jeg ku´ dog godt.
haha..
Har ikke læst interviwene, kun kigget.
Brøndby IF-Frankfurt: 5-0 Karlsruhe-Brøndby IF: 0-5 Brøndby IF-fck: 5-0 agf-Brøndby IF: 0-7
Annonce