Jo, men det er så også dét. Intet mere.
Snak
Redigerettors 4. feb 2010
Barbie virker bare dum, rigtig dum. Som Anni Fønsby - bare dummere.
Edit: Men uden den der "helvedsgrimme piercing" så ville jeg nok hellere lade Line møde min mor end Jessie. Hun ser sød ud.
Edit: Men uden den der "helvedsgrimme piercing" så ville jeg nok hellere lade Line møde min mor end Jessie. Hun ser sød ud.
Redigerettors 4. feb 2010
Er jeg den eneste der ikke er bestemt begejstret over hende idag .?
Skide danskere .!
Eidt: Jeg er dog nede med hende piercing, jeg ville bare foretrække en ring .. Ja jeg sagde ring!!1
Skide danskere .!
Eidt: Jeg er dog nede med hende piercing, jeg ville bare foretrække en ring .. Ja jeg sagde ring!!1
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
tors 4. feb 2010
Hun er den bedste jeg har set i år. Også bedre end 1 januar. Hun er fandme lækker.
Nej, 1. januar kan overtale mig til alt - det kan Line ikke, selvom jeg nu godt kunne give hende en tur i høet
Nej, 1. januar kan overtale mig til alt - det kan Line ikke, selvom jeg nu godt kunne give hende en tur i høet
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
tors 4. feb 2010
Hvis jeg kunne få Jessies patter på Christina, så kunne jeg også overtales til alt...
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.
tors 4. feb 2010
Kan vi ikke lave en ny tråd, hvor vi inkluderer linket i overskriften?
Eller måske bare få en administrator til at ændre den nuværende overskrift?
Eller måske bare få en administrator til at ændre den nuværende overskrift?
tors 4. feb 2010
Nu sad jeg lige kiggede på de der trunter. Hvad i alverden er der sket for hende Pernille. Eller det nok ikke hendes skyld, men hendes BH er jo ALT ALT for lille!! Hendes venstre bryst ser jo fuldstændig mast ud!
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
tors 4. feb 2010
@Styrer
Ja, det ser ikke for heldigt ud.
Nu du er herinde. Hvem ville du .... ja, hvis du nu skulle vælge af de sidste 3 dages trunter?
Ja, det ser ikke for heldigt ud.
Nu du er herinde. Hvem ville du .... ja, hvis du nu skulle vælge af de sidste 3 dages trunter?