Snak

Mere indhold efter annoncen
Top! Hellere en bajer end fruetimmeret der!

Og på Københavnsk?


´Bajer´ betyder i hvert fald appletini.
Real Madrid.
Haha Jussi. Frederiksberg rules, - by the way.

Danielle! Gudelækker!
Y. N. W. A. - #JFT97
Hvis hun spurgte pænt kunne jeg nok godt overtales.

Og at hun bor i Århus løser jo faktisk de logistiske udfordringer.
Er hun ikke lidt rund?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg syntes sgu hun er helt fin.

Hun er da ikke en streg i luften, men at kalde hende rund er sgu alligevel i overkanten.
Jeg har en svaghed for blondiner, men jeg vil nu foretrække Danielle frem for Luise alle ugens syv dage.
Puuuhaaaa
STRAM NU LIDT OP side 9.

hvad er det der pryder dagens side 9, det er jo nærmest væmmeligt.
\"Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.\" SKAT ER TYVERI, og du ved det!
Patterne er nu ikke så ringe endda.
Y. N. W. A. - #JFT97
Annonce