Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg giver Dano ret.
Arsenal FC København
Hvad helvede, det er da ikke ret lang tid siden at Sidneys ex sidst var side9 pige??
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Var hun ikke fra Valby? Og bundliderlig?
Altid liderlige Nicole er dagens 9´er

http://ekstrabladet.dk/side9/

www.sexynicole.dk
Alle folk der generaliserer er nogle svin.
Nogen der er medlem af hendes hjemmeside? Jeg får ikke et roligt øjeblik før jeg erfarer om hun er til hus eller lejlighed (se under "Om mig").

http://www.sexynicole.dk/ommig.php
"Jeg tror, de fleste danske fodboldspillere ville elske at spille i Brøndby. De har det fedeste stadion og de bedste fans"
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Du kan være helt rolig Sven, hun gider ikke et svedigt svin som dig :P
Troels Bech tilbage til Esbjerg !!!
Uhhmm Numsepige i dag
Sur og træt gammel mand!
Alice er bare fucking dejlig.
Er hendes hår ikke lidt kiket? Sådan noget farvet blond og sort ekstentions, ser det ikke lidt dukket ud?
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
Hendes hår er fint nok. Og hendes krop er gudeskøn. Synd vi ikke får set noget ass.
Annonce