Jow! Dee æ gokænt!
Snak
fre 19. feb 2010
Victoria er da en topsnack.
Jeg kan dog ikke se hende i helfigur, da EB poster crap midt i billedet.
Jeg kan dog ikke se hende i helfigur, da EB poster crap midt i billedet.
Der skal kun fissekarle til Roma, ikke freaks.
fre 19. feb 2010
Tryk på hendes artikel, så kan du se hende i en mindre udgave.
Helt bestemt en lækkermås af rang.
Jeg kunne bestemt godt.
Helt bestemt en lækkermås af rang.
Jeg kunne bestemt godt.
tirs 23. feb 2010
Var det ikke hende den lidt småhidsige der brugte kærestens profil til at skrive herinde engang?