Der er altså ikke nogen piger i dag, der ikke vil have silikonebryster. Jeg har i hvert fald aldrig mødt nogen, lyder det fra dagen Side 9-pige, Jaquieline, der selv praler af sin opererede 75F-skål:
- Det er byens bedste bryster, for de ser helt naturlige ud. Men de har så også kostet 46.500 kroner, griner den uddannede frisør, der mener, at hun har fået fuld valuta for pengene
Hvad mener du Peter, hun lyder da til at være den intelektuelle type, som nyder en god og dyb samtale om alverdens emner.
EDIT: Jeg kunne ikke.