Snak

Mere indhold efter annoncen
Der skal kun fissekarle til Roma, ikke freaks.
Aaaarh, så er Valby repræsenteret igen...
Hun har forstadsfjæs. Men meget lækre selvsiddende.
Hmm, samme selvsiddende havde hun også på sidst hun var side 9.. Ryst posen..
Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet.... Tak fordi i kiggede med.
Ha ha - hun er da sød nok.
Der skal kun fissekarle til Roma, ikke freaks.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Standard kneppedukke.
Did he say making fuck?
Ja, samme sofa, puder, tæppe osv. som tidligere - dvs. fra samme genbrugs-billedserie:

31. oktober 2009:
http://ekstrabladet.dk/s…1247389.ece

18. oktober 2009:
http://ekstrabladet.dk/s…1240127.ece

Lad os få nogle nye billeder af hende - hun ser jo rimeligt velskabt ud! ;-)

Billedet fra 18. oktober 2009 er nu ganske iorden synes jeg..

Nye billeder af hende - tak..
Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet.... Tak fordi i kiggede med.
Der skal kun fissekarle til Roma, ikke freaks.
Ååårrh jeg elsker Louise!
Alle folk der generaliserer er nogle svin.
Annonce