Der skal kun fissekarle til Roma, ikke freaks.
Snak
ons 17. mar 2010
Hmm, samme selvsiddende havde hun også på sidst hun var side 9.. Ryst posen..
Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet.... Tak fordi i kiggede med.
ons 17. mar 2010
Ja, samme sofa, puder, tæppe osv. som tidligere - dvs. fra samme genbrugs-billedserie:
31. oktober 2009:
http://ekstrabladet.dk/s…1247389.ece
18. oktober 2009:
http://ekstrabladet.dk/s…1240127.ece
Lad os få nogle nye billeder af hende - hun ser jo rimeligt velskabt ud! ;-)
31. oktober 2009:
http://ekstrabladet.dk/s…1247389.ece
18. oktober 2009:
http://ekstrabladet.dk/s…1240127.ece
Lad os få nogle nye billeder af hende - hun ser jo rimeligt velskabt ud! ;-)
ons 17. mar 2010
Billedet fra 18. oktober 2009 er nu ganske iorden synes jeg..
Nye billeder af hende - tak..
Nye billeder af hende - tak..
Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet.... Tak fordi i kiggede med.