Snak

Mere indhold efter annoncen
Arh, fed ko er vel liiiiige i overkanten. Men de der tramp stamps stemmer meget godt overens med hjembyen A-Town.

Scary stuff!
@Willie:
Ja åbenbart!

Men at kalde dagens pigebarn for en fed ko? Aaaarhhh........ Mon dog?!
AaB: 100 % BRAVEHEART!
Jeg blev revet lidt med af hvor grimme jeg syntes hendes tatoveringer var, derfor den lidt for hårde tilsvining, men det ændrer ikke ved, at hun stadig er alt for tyk til min smag.

Kan da lige smide et billede op af en pige, som falder i min smag:
http://img62.imageshack.…mg1046a.jpg

Polske og russiske piger FTW!
Zlatan doesn\'t do auditions
Det smukkeste ved mig: Mine tatoveringer

Aaarh, nej. Det er det så ikke.

"Polske og russiske piger FTW!"

...og ukrainske og rumænske, tak!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Kan da lige smide et billede op af en pige, som falder i min smag:
http://img62.imageshack.…mg1046a.jpg


Altså spritstive piger, der ikke er i stand til selv at gå hjem fra byen?
fck-medløber.
Altså spritstive piger, der ikke er i stand til selv at gå hjem fra byen?

What?

Ukrainske og rumænske er selvfølgelig også godkendte ;)
Zlatan doesn\'t do auditions
Det var bare den association jeg fik, da jeg så en festklædt trunte sidde på fliserne og se fortabt ud.
fck-medløber.
Haha, nu var det blot en masse billeder, som blev taget af veninden, som skulle afprøve sit nye kamera ;)
Zlatan doesn\'t do auditions
Se! Dagens pige! Det er sådan det skal gøres! :)
AaB: 100 % BRAVEHEART!
Annonce