Snak

Mere indhold efter annoncen
Bong: Ja hun er sikkert en pige efter dit hovede, dit nick i mente..


http://ekstrabladet.dk/n…lipid=25820
Arsenal FC København
Jeg er enig med bong. Man kunne da godt lige
Kan du komme til for moster?
Det undrer vel ikke nogen, at dagens pige er fra Albertslund.

http://ekstrabladet.dk/side9/
Zlatan doesn\'t do auditions
Kadja hehe. Albertslunds helt egen stavemåde. Udtales sandsynligvis med blødt d. Men man kunne jo godt alligevel.
Kan du komme til for moster?
"Smukke Kadja er vel det tætteste, Danmark kommer på at have sin egen Christina Aguilera."
Zlatan doesn\'t do auditions
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Enig. Men to fra Albertslund på en uge? Hmm....
"You're off to Brammall Lane!" - sunget af Sheff. Wednesdays fans efter de som bekendt sendte Charlton ned i sølet til Sheff. Utd i den daværende 1. division først i 90'erne.
Hvis de absolut skal være så kedelige og påklædte i EB, så lad os få en type som hende her - en purung velskabt chefsekretær:

http://multimedia.ekstra…535287a.jpg

http://www.seoghoer.dk/G…%20jpg.ashx

Intelligent, blond og liberal - hvad mere kan man drømme om? Ja, det er stadig hende til venstre jeg taler om ;-)
Man kunne vel drømme om en køn pige.
En million kroner for et billede med dagens pige uden noget som helst tøj på.... Fuck nogle kæmpe kasser!
Så byder jeg to millioner kroner!!!
AaB: 100 % BRAVEHEART!
Annonce