Snak

Mere indhold efter annoncen
Nej, men hun er da køn. Det er da klart at hun nok ikke er den pæneste tøs, der har været side 9-pige, men grim er hun da ikke.

At hun er fået sig et par pæne bryster trækker ikke ned. "Fakeboobs" er ikke nødvendigvis grimme bryster.
Det er ikke lang tid siden, at vi havde Mia Henningsen oppe at vende her i tråden, dengang var hun Se og Hør pige, idag er hun så Side-9 pige.
Mia! Du er på et skråplan, men f*ck en nice cameltoe!
http://ekstrabladet.dk/side9/

For en god ordens skyld, så her er linket fra hendes tid som Se og Hør pige:
http://www.seoghoer.dk/N…201610.aspx
Zlatan doesn\'t do auditions
Har altid været imponeret over, at dem som kommer fra f.eks Hundested, Nykøbing Falster osv. har steder i Kbh som gå-i-byen steder.
Det er oftest IN, er det fordi fyrene derinde tror på det, når det står i "artiklen" ?
Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet.... Tak fordi i kiggede med.
Dagens pige er fandme lækker. Kunne dog godt have undværet camel.
Så er vi bestemt to, Cabra.

Jeg har aldrig været den store fan af cameltoes. Får tøser til nogle gange at virke... tja, for "brugt", måske.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Tænkte præcis samme tanke. Er der egentlig noget om det, altså rent fysisk?
Læberne kan begynde at hænge lidt (i stedet for at fjabben ser helt stram ud) hvis man er "erfaren", men det er ikke nødvendigvis derfor.
"Jeg har aldrig været den store fan af cameltoes. Får tøser til nogle gange at virke... tja, for "brugt", måske. "

Jeg siger ikke jeg har ret, men jeg har altid set på det helt omvendt.
En cameltoe i min optik, er en fisse, hvor der ikke er stænklapper,tissebøffer eller rettere sagt alt for store ydre kønslæber.

Altså en der ikke virker "brugt"

2872015
Det kan godt være, du har ret, Boca.

Det er blot en teori, at de tøser med cameltoe skulle være "brugt" (ikke som i overdrevet "brugt", men ikke ligefrem "ubrugt" som næsten jomfru), så det kan godt være, du har ret.
Har altid været imponeret over, at dem som kommer fra f.eks Hundested, Nykøbing Falster osv. har steder i Kbh som gå-i-byen steder.
Det er oftest IN, er det fordi fyrene derinde tror på det, når det står i "artiklen" ?


Klientellet på In har altid været fra provinsen.

Standarden har ellers været høj de sidste dage. Ikke dårligt.
Kan du komme til for moster?
Annonce