Snak
tirs 25. maj 2010
Hvad er der nu galt i at være lidt kritisk?
Hvorfor skal man som fyr ville stikke i alt, der giver ham lov? Man har vel lov til at have en standard. Af en 32 årig er hun ikke særlig pæn.
Og så giver jeg Willie ret, hende Louise fra i går er "symbolet på en klam skøge" - hun mangler bare en tramp stamp.
Katrine fra Slagelse ligner ikke en på 25. Hun ser desuden ud til at være skæv, men hun er da nuttet som en lille bamse.
Hvorfor skal man som fyr ville stikke i alt, der giver ham lov? Man har vel lov til at have en standard. Af en 32 årig er hun ikke særlig pæn.
Og så giver jeg Willie ret, hende Louise fra i går er "symbolet på en klam skøge" - hun mangler bare en tramp stamp.
Katrine fra Slagelse ligner ikke en på 25. Hun ser desuden ud til at være skæv, men hun er da nuttet som en lille bamse.
tirs 25. maj 2010
Synes sgu nok jeg havde set hende før. Men slog det hen igen. Det er sjovt som de dukker op i ny og næ. Lidt ligesom hende Joan der er med en gang i måneden eller noget i den retning...
NP er Suppens bedste 6'er!
tirs 25. maj 2010
Uaaaahhhhhh, Katrine... Hun har lyst hår og en piercing, og så bruger hun sort hårbånd som bare siger "knep mig, jeg er en lille skøge". Og tatovering og sort støvler... hvad sker der for de billige klamme piger...
NP er Suppens bedste 6'er!
Redigerettirs 25. maj 2010
Hvorfor skal man som fyr ville stikke i alt, der giver ham lov? Man har vel lov til at have en standard. Af en 32 årig er hun ikke særlig pæn.
I forhold til hvem? Selvom hun ikke ligner en på 19 mere, så er hun da stadig pænere end de fleste på 32.
Som mand har man bare lyst til at stikke pikken i alt, der ikke er frastødende. Det er vores instinkt.
Til ovenstående:
Det er side 9-piger. De skal se billige ud.
I forhold til hvem? Selvom hun ikke ligner en på 19 mere, så er hun da stadig pænere end de fleste på 32.
Som mand har man bare lyst til at stikke pikken i alt, der ikke er frastødende. Det er vores instinkt.
Til ovenstående:
Det er side 9-piger. De skal se billige ud.
Kan du komme til for moster?
tirs 25. maj 2010
Som mand har man bare lyst til at stikke pikken i alt, der ikke er frastødende. Det er vores instinkt.
Har man virkelig lyst til det som mand?
Jeg har absolut ikke lyst til at stikke pikken i alt, jeg har høje standarder for hvad maser mit kødspyd op i, formentlig også alt for høje ifølge en del venner.
Kvalitet fremfor kvantitet!
Har man virkelig lyst til det som mand?
Jeg har absolut ikke lyst til at stikke pikken i alt, jeg har høje standarder for hvad maser mit kødspyd op i, formentlig også alt for høje ifølge en del venner.
Kvalitet fremfor kvantitet!
Zlatan doesn\'t do auditions
Redigerettirs 25. maj 2010
Fra naturens side ja. Ellers havde vi aldrig haft interesse for kvinderne, og så var vi uddøde.
Jeg siger ikke vi gør det, men selv dine venner kan åbenbart se du tger fejl hehe.
Jeg siger ikke vi gør det, men selv dine venner kan åbenbart se du tger fejl hehe.
Kan du komme til for moster?
tirs 25. maj 2010
I forhold til hvem? Selvom hun ikke ligner en på 19 mere, så er hun da stadig pænere end de fleste på 32.
I forhold til mange 30-35 årige man ser enten på gaden eller på en bar i København. Det kan godt være, at hun er langt kønnere i virkeligheden end på hende side 9-billede. Det håber jeg, for hun ser meget slidt og kedelig ud på det billede.
Som mand har man bare lyst til at stikke pikken i alt, der ikke er frastødende. Det er vores instinkt.
Sådan er der sikkert mange, der har det, men det må godt nok være kedeligt at leve på den måde.
tirs 25. maj 2010
På en bar..sminket op og med fulde mænd som tilskuere.
Jeg synes også hun er faldet i standard, men hun er stadig pænere end de fleste piger på gaden.
Jeg forstår ikke det andet? Er det kedeligt at interessere sig for kvinder?
Jeg synes også hun er faldet i standard, men hun er stadig pænere end de fleste piger på gaden.
Jeg forstår ikke det andet? Er det kedeligt at interessere sig for kvinder?
Kan du komme til for moster?