Jeg ku´ godt. Ikke kun pga. kroppen, men fordi i Singleliv er hun ikke helt så smurt ind i make-up.
Hende Se & Hør-tøsen er da også pæn, men de der klamme pote-tatoveringer er et turn off, hvorfor får man lavet disse? Hun kunne næsten ligeså godt have fået skrevet sit eget navn på en grim måde, eller få lavet en grim stjerne.