Snak

Mere indhold efter annoncen
Forbidden. Jeg havde ellers glædet mig til at se dine patter Willie.
Kan du komme til for moster?
Jeg havde ellers glædet mig til at se dine patter Willie.

Så må du give nogle drinks! Men du kan da få en lille teaser.
http://img13.imageshack.…6851052.jpg
Zlatan doesn\'t do auditions
"Lidt" for meget makeup i krydderen på dagens pige.
http://ekstrabladet.dk/side9/

Så er jeg mere til ugens Se og Hør pige.
http://www.seoghoer.dk/N…en2110.aspx
Zlatan doesn\'t do auditions
Hun ville gøre en en indianerstamme stolt. Hold da op hun er smurt ind.

Er du til piña colada? De går godt med swimmingpools og den slags.
Kan du komme til for moster?
Jeg ku´ godt. Ikke kun pga. kroppen, men fordi i Singleliv er hun ikke helt så smurt ind i make-up.

Hende Se & Hør-tøsen er da også pæn, men de der klamme pote-tatoveringer er et turn off, hvorfor får man lavet disse? Hun kunne næsten ligeså godt have fået skrevet sit eget navn på en grim måde, eller få lavet en grim stjerne.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hun har da så afgjort den flotteste krop meget længe. Damn.....
Emilfu: Jeg er sikker på at hendes plastikkirurg er glad for din holdning..
Arsenal FC København
Hvad er der galt i at hun har fået lavet lidt om på kroppen?

Det sagt, så vil jeg give Emilfu ret i, at hun har den flotteste krop længe - falsk eller ej.
Det er der vel som sådan ikke noget galt i.

Den ægte vare er nu engang den bedste.
Y. N. W. A. - #JFT97
Den ægte vare er nu engang den bedste.

Det er der vel delte meninger om.

Når den ægte vare sjældent viser sig til seks stjerner, og faktisk ofte langt fra, så begynder jeg at foretrække den uægte vare.
Annonce