Snak

Mere indhold efter annoncen
http://ekstrabladet.dk/side9/


For at citere pigen i Groundkeeperens youtube link, OH MY GOSH
– Skattetrykket i Danmark er bare alt for højt. Jeg er rigtig glad for gratis lægehjælp og sundhedssystemet, men det må kunne laves klogere, lyder det fra Solvej.

Og under billedet:
Hvis jeg kunne ville jeg...forhøje SU?en

Hun burde gå ind i politik.
Sørgelige tider.
På pikken...
– Han støtter mig også i at være på Side 9, så lidt har I drenge da også at takke ham for, lyder det afvæbnende fra Tulle-pigen.

Jeg forventer en undskyldning.
Jeg forventer en undskyldning.

Han vil jo bare gerne have, at de får lidt penge. Bare synd for os andre, at nogle mænd vil skide på andre kønsfæller ...
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Der skal efterhånden nogle hænder til for at kunne tælle alle de gange Henriette Mundt har været Side 9 og Se og Hør pige.

http://www.seoghoer.dk/N…/Pigen%2026,-d-,10.aspx

(Linket virker ikke)
Zlatan doesn\'t do auditions
Men det stikker vist ikke Alice fra Suldrup :D
Leeds United i medgang og i modgang, til døden os skiller.. (Selv døden skiller os ikke) MOT!
Ville gerne se hende i stribet :) Brink sæt igang!
Hun har da vist fået lavet brysterne. Noget er der da sket med brysterne, udover fødsel:

Nu:
http://ekstrabladet.dk/s…1372064.ece

2008:
http://ekstrabladet.dk/s…e959370.ece
(juli mdr)

Og så har hun sgu da en helt fantastisk mave, især når man tænker på at hun næsten "lige er blevet mor".
"Desuden har jeg ’det’, alle fyre drømmer om, forklarer Christina uden at uddybe, hvad ’det’ helt præcist dækker over."

Kilde: http://ekstrabladet.dk/s…zz0smkIUX7N

Øøøøøh, små æsker...?
Annonce