Snak

Mere indhold efter annoncen
Er det noget man gør, når man er gift?
Y. N. W. A. - #JFT97
Tjek din ægtepagt i skabet.. Det plejer at stå der..
Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet.... Tak fordi i kiggede med.
Svaret er nej, så snup du hende bare.
Y. N. W. A. - #JFT97
moderator
Er det noget man gør, når man er gift?

Nej, der roder man vist mere med at lokke billeder af 17-årige Internettøser.
Even at my lowest, I have always managed to feel contempt for others.
Nej, der roder man vist mere med at lokke billeder af 17-årige Internettøser.


Du siger det som om det er en dårlig ting?
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Haha, er det så nu jeg skal føle mig ramt, eller hvordan...
Y. N. W. A. - #JFT97
SATME SAXI.
Fy for satan hvor er hun giftig på den gode måde....
Did he say making fuck?
MØGgiftig. Klassetøs. Og så skider hun på janteloven. Skid på mig!
I er helt brændt af, hun er da helt dræbt, hun ligner en i fyrrerne.

Derudover, navnet Jannika, det leder ens tanker hen på hvad Cabra ville hedde, hvis han fik en kønsskifteoperation.
Zlatan doesn\'t do auditions
Annonce