Snak

Mere indhold efter annoncen
6021: Kan du li´ cola uden brus .?
Nej
6022: Er Wayne Bridge en "tøs" fordi han ikke ville gi´ hånd til JT .?
Jeg havde nikket JT en skalle
6023: Er det i orden at nogle forsinkringsselskaber har lavet en "drukforsinkring" hvor man kan tillade sig at køre på pisterne selvom man er stang bacardi .?
Det kan jeg ikke forholde mig til
6024: Skal Danmark have ligeså mange atletet med til næste vinter OL hvis de har samme niveau som det netop overståede .?
Det er der vel ikke nogen grund til
6025: Der sad en pige på bænken igår i den bedste danske ishockeyrække, hvornår ser vi det i den danske fodboldrække .?
Det ved jeg ikke, det kommer vel an på hvad hun laver der
6026: Skal de udenlandske hjemløse have lov til at overnatte på de danske herberger .?
Selvfølgelig
6027: Læser du nogle sladderblade .?
Det er meget sjældent
6028: Sørger ministerrokaden for at Lars-Løkke stadig sidder i sædet efter næste valg .?
Det håber jeg ikke
6029: Gav du penge efter jordskælvet i Haiti .?
Det mindes jeg ikke
6030: Vidste du at EU havde en nationalsang .?
Det er vel mere en melodi end en sang
"What else is there in life? Cricket is like watching paint dry. Tennis? Golf is a pain in the backside. The only game in town is soccer." Ken Bates
6021: Kan du li´ cola uden brus .?
- Nah. Man jeg kan sgu godt drikke det alligevel til nød.

6022: Er Wayne Bridge en "tøs" fordi han ikke ville gi´ hånd til JT .?
- Fordi JT kneppede x-kæresten!? En kæmpe tøs.

6023: Er det i orden at nogle forsikringsselskaber har lavet en "drukforsikring" hvor man kan tillade sig at køre på pisterne selvom man er stang bacardi .?
- Ja self. Drukmåserne kører jo alligevel, så ofrerne skal jo være lykkelige for den ekstra sikkerhed.

6024: Skal Danmark have ligeså mange atleter med til næste vinter OL hvis de har samme niveau som det netop overståede .?
- Ja for helvede!

6025: Der sad en pige på bænken igår i den bedste danske ishockeyrække, hvornår ser vi det i den danske fodboldrække .?
- Aldrig. Kvinder er alt for svage.

6026: Skal de udenlandske hjemløse have lov til at overnatte på de danske herberger .?
- Nej. Kulden skal tage sig af dem. De danske herberger har nok at gøre med de danske.

6027: Læser du nogle sladderblade .?
- Weekendavisen.

6028: Sørger ministerrokaden for at Lars-Løkke stadig sidder i sædet efter næste valg .?
- Det har HT skam taget sig af!

6029: Gav du penge efter jordskælvet i Haiti .?
- Nej.

6030: Vidste du at EU havde en nationalsang .?
- Ja.
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
6021: Kan du li´ cola uden brus .?

Nej det er sgu en ringe drik. Den eneste gang det duer, er hvis man er syg.

6022: Er Wayne Bridge en "tøs" fordi han ikke ville gi´ hånd til JT .?

Nej det synes jeg egentlig ikke. Det er vel meget menneskeligt at være sur på manden.

6023: Er det i orden at nogle forsinkringsselskaber har lavet en "drukforsinkring" hvor man kan tillade sig at køre på pisterne selvom man er stang bacardi .?

Ja det kan jeg ærlig talt ikke se noget problem i.

6024: Skal Danmark have ligeså mange atletet med til næste vinter OL hvis de har samme niveau som det netop overståede .?


Nej det synes jeg ærlig talt ikke. Jeg synes det er pinligt at Danmark sender så mange middelmådige personer afsted. Et er da at de sender nogle unge afsted, men hvorfor de sender Albertsen afsted fatter jeg simpelthen ikke. De ringeste var dog vores langrendsløbere og så vores skiskytte. De var sgu decideret pinlige, men ja det var de fleste jo under Vinter OL.

6025: Der sad en pige på bænken igår i den bedste danske ishockeyrække, hvornår ser vi det i den danske fodboldrække .?

Det tror jeg ikke kommer til at ske de næste 10 år, hvis overhovedet.

6026: Skal de udenlandske hjemløse have lov til at overnatte på de danske herberger .?

Ja det synes jeg da. Uden at have fulgt meget med i medierne omkring denne sag, så synes jeg da principielt at de har lige så meget ret til det som de danske hjemløse.

6027: Læser du nogle sladderblade .?

Nej det kan man ikke just sige. Blade læser jeg generelt ikke, kun Sportsfan i ny og næ.

6028: Sørger ministerrokaden for at Lars-Løkke stadig sidder i sædet efter næste valg .?

Det håber jeg da virkelig ikke. Jeg synes ærlig talt ikke at den er ret meget værd da, dog er det vel positivt at Berthel Haarder endelig er blevet fjernet fra Undervisningsministeriet, men om den nye er bedre skal jeg ikke kunne sige dog. Jeg synes bare det burde være svært at gøre det så meget ringere.

6029: Gav du penge efter jordskælvet i Haiti .?

Ja familie her gav da lidt.

6030: Vidste du at EU havde en nationalsang .?

Nu du skriver det så ja. Det er ikke lige noget jeg tænker over til dagligt, men jo jeg har da hørt den før.
6021: Kan du li´ cola uden brus?
- Nej

6022: Er Wayne Bridge en "tøs" fordi han ikke ville gi´ hånd til JT?
- Nej.

6023: Er det i orden at nogle forsikringsselskaber har lavet en "drukforsikring" hvor man kan tillade sig at køre på pisterne selvom man er stang bacardi?
- Det har jeg ikke hørt, men jeg bryder mig ikke om det.

6024: Skal Danmark have ligeså mange atleter med til næste vinter OL hvis de har samme niveau som det netop overståede?
- Nej. Brug pengene på rigtige elite-udøvere, istedet for turister, også hvis det så betyder at vi ikke sender én eneste til vinter-OL.

6025: Der sad en pige på bænken igår i den bedste danske ishockeyrække, hvornår ser vi det i den danske fodboldrække?
- Aldrig. Da det slet ikke er tilladt i henhold til turneringsreglementet.

6026: Skal de udenlandske hjemløse have lov til at overnatte på de danske herberger?
- Pas.

6027: Læser du nogle sladderblade?
- Nej.

6028: Sørger ministerrokaden for at Lars-Løkke stadig sidder i sædet efter næste valg?
- Ikke alene. Men det virker meget fornuftigt at få rystet posen.

6029: Gav du penge efter jordskælvet i Haiti?
- Nej. Jeg giver 15K om året til et specifikt projekt i Afrika. Det må være rigeligt.

6030: Vidste du at EU havde en nationalsang ?
Det har EU sådan set heller ikke. Der findes en EU-hymne, men nogen "nationalsang" er det ikke. Ligesom Champions League hymnen heller ikke er "nationalsang" for UEFA.
I think religion should be treated with ridicule, hatred and contempt, and I claim that right. - Christopher Hitchens I will try anything once, except incest and folk dance. - Oscar Wilde Il mio cuore sarà sempre viola
6021: Kan du li´ cola uden brus?
- Nej

6022: Er Wayne Bridge en "tøs" fordi han ikke ville gi´ hånd til JT?
- Nej, overhovedet ikke.

6023: Er det i orden at nogle forsikringsselskaber har lavet en "drukforsikring" hvor man kan tillade sig at køre på pisterne selvom man er stang bacardi?
- Nej, det synes jeg ikke.

6024: Skal Danmark have ligeså mange atleter med til næste vinter OL hvis de har samme niveau som det netop overståede?
- Har der været OL?

6025: Der sad en pige på bænken igår i den bedste danske ishockeyrække, hvornår ser vi det i den danske fodboldrække?
- Aldrig..

6026: Skal de udenlandske hjemløse have lov til at overnatte på de danske herberger?
- Ja.

6027: Læser du nogle sladderblade?
- Tæller EB.dk? Isåfald ja.

6028: Sørger ministerrokaden for at Lars-Løkke stadig sidder i sædet efter næste valg?
- Ja

6029: Gav du penge efter jordskælvet i Haiti?
- Nej

6030: Vidste du at EU havde en nationalsang ?
- Nej
Mere indhold efter annoncen
Annonce
6021: Kan du li´ cola uden brus?
Nej tak!

6022: Er Wayne Bridge en "tøs" fordi han ikke ville gi´ hånd til JT?
Måske ikke en tøs, men måske snarere en tøsedreng.

6023: Er det i orden at nogle forsikringsselskaber har lavet en "drukforsikring" hvor man kan tillade sig at køre på pisterne selvom man er stang bacardi?
Hvorfor i alverden køre stang bacardi på ski? Men ellers: pas.

6024: Skal Danmark have ligeså mange atleter med til næste vinter OL hvis de har samme niveau som det netop overståede?
Nej, drop vinter-OL helt.

6025: Der sad en pige på bænken igår i den bedste danske ishockeyrække, hvornår ser vi det i den danske fodboldrække?
Det sker vel næppe nogensinde.

6026: Skal de udenlandske hjemløse have lov til at overnatte på de danske herberger?
No idea.

6027: Læser du nogle sladderblade?
Nej.

6028: Sørger ministerrokaden for at Lars-Løkke stadig sidder i sædet efter næste valg?
Forhåbentlig ikke.

6029: Gav du penge efter jordskælvet i Haiti?
Nej.

6030: Vidste du at EU havde en nationalsang ?
Nej?
Y. N. W. A. - #JFT97
6021: Kan du li´ cola uden brus?
Nej.

6022: Er Wayne Bridge en "tøs" fordi han ikke ville gi´ hånd til JT?
Nej - respekt til Bridge og det modsatte til Terry.

6023: Er det i orden at nogle forsikringsselskaber har lavet en "drukforsikring" hvor man kan tillade sig at køre på pisterne selvom man er stang bacardi?
Nej det er uansvarligt at køre fuld på ski.

6024: Skal Danmark have ligeså mange atleter med til næste vinter OL hvis de har samme niveau som det netop overståede?
På ingen måde. Det var pinligt at se på.

6025: Der sad en pige på bænken igår i den bedste danske ishockeyrække, hvornår ser vi det i den danske fodboldrække?
Aldrig og hvorfor skulle det nu være moderne?

6026: Skal de udenlandske hjemløse have lov til at overnatte på de danske herberger?
Både og.

6027: Læser du nogle sladderblade?
Nej.

6028: Sørger ministerrokaden for at Lars-Løkke stadig sidder i sædet efter næste valg?
Nej han er lige så død som hans politiske visioner.

6029: Gav du penge efter jordskælvet i Haiti?
Nej - men giver månedligt til CARE.

6030: Vidste du at EU havde en nationalsang ?
Næ.
Walking along, Singing this song, Walking in a Bergkamp Wonderland ...
6021: Kan du li´ cola uden brus .?

Det kan vel drikkes til nød, men det smager ikke godt.

6022: Er Wayne Bridge en "tøs" fordi han ikke ville gi´ hånd til JT .?

Nej

6023: Er det i orden at nogle forsikringsselskaber har lavet en "drukforsikring" hvor man kan tillade sig at køre på pisterne selvom man er stang bacardi .?

Pas

6024: Skal Danmark have ligeså mange atleter med til næste vinter OL hvis de har samme niveau som det netop overståede .?

Hvis bare de lalleglade amatører på TV2 holder sig væk er jeg glad.

6025: Der sad en pige på bænken igår i den bedste danske ishockeyrække, hvornår ser vi det i den danske fodboldrække .?

Der sidder da masser af kællinger på bænkene i de danske klubber.

6026: Skal de udenlandske hjemløse have lov til at overnatte på de danske herberger .?

Pas

6027: Læser du nogle sladderblade .?

Nej

6028: Sørger ministerrokaden for at Lars-Løkke stadig sidder i sædet efter næste valg .?

Nej, men det gør DF, der sikrer, at værdipolitikken stjæler opmærksomheden fra den vigtigere økonomiske politik.

6029: Gav du penge efter jordskælvet i Haiti .?

Nej, det gjorde jeg vist ikke.

6030: Vidste du at EU havde en nationalsang .?

Hvis der tales om den efterhånden meget gamle hymne, så har jeg hørt den engang tilbage i folkeskolen i samfundsfag.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
6021: Kan du li´ cola uden brus?
- Næ, men hvis ikke der er andet, så går det vel alligevel.

6022: Er Wayne Bridge en "tøs" fordi han ikke ville gi´ hånd til JT?
- Næ

6023: Er det i orden at nogle forsikringsselskaber har lavet en "drukforsikring" hvor man kan tillade sig at køre på pisterne selvom man er stang bacardi?
- Næ

6024: Skal Danmark have ligeså mange atleter med til næste vinter OL hvis de har samme niveau som det netop overståede?
- Næ, ikke hvis det betyder at andre og mere kvalificerede atleter går glip af VM eller ´sommer-OL i deres disciplin.

6025: Der sad en pige på bænken igår i den bedste danske ishockeyrække, hvornår ser vi det i den danske fodboldrække?
- Never

6026: Skal de udenlandske hjemløse have lov til at overnatte på de danske herberger?
- Øh, det ved jeg ikke så meget om. Hvis der er plads, så de ikke skubber vore egne hjemløse ud i kulden, så er det vel ok.

6027: Læser du nogle sladderblade?
- Kun sjældent.

6028: Sørger ministerrokaden for at Lars-Løkke stadig sidder i sædet efter næste valg?
- Nej, det klarer en tam opposition formodentlig

6029: Gav du penge efter jordskælvet i Haiti?
- Det tror jeg ikke. Der var vist nogle indsamlere forbi, men jeg kan ikke huske hvad de samlede ind til.

6030: Vidste du at EU havde en nationalsang ?
- Jeg har vist hørt det før. Jeg aner dog ikke, hvad den hedder eller hvordan den lyder.
På pikken...
6021: Kan du li´ cola uden brus .?
Nej da

6022: Er Wayne Bridge en "tøs" fordi han ikke ville gi´ hånd til JT .?
Det var uprofessionelt men det gør ham ikke til en "tøs"

6023: Er det i orden at nogle forsikringsselskaber har lavet en "drukforsikring" hvor man kan tillade sig at køre på pisterne selvom man er stang bacardi .?
Couldn`t care less

6024: Skal Danmark have ligeså mange atleter med til næste vinter OL hvis de har samme niveau som det netop overståede .?
Ja, hvis ikke det går væsentligt udover Tema Danmarks støtte til mere potentielt lovende sportsgrene

6025: Der sad en pige på bænken igår i den bedste danske ishockeyrække, hvornår ser vi det i den danske fodboldrække .?
Aldrig

6026: Skal de udenlandske hjemløse have lov til at overnatte på de danske herberger .?
Selvfølgelig

6027: Læser du nogle sladderblade .?
Nix

6028: Sørger ministerrokaden for at Lars-Løkke stadig sidder i sædet efter næste valg .?
Den gavnede ham men forhåbentlig ikke nok.

6029: Gav du penge efter jordskælvet i Haiti .?
Ja

6030: Vidste du at EU havde en nationalsang .?
Nej
From where you are now i dont think you can go wrong.
Annonce