Snak

Mere indhold efter annoncen
6021: Kan du li´ cola uden brus?

Hvis der ikke er andet, og tømmermændene tæver løs på ens hovede....


6022: Er Wayne Bridge en "tøs" fordi han ikke ville gi´ hånd til JT?

Nej.


6023: Er det i orden at nogle forsikringsselskaber har lavet en "drukforsikring" hvor man kan tillade sig at køre på pisterne selvom man er stang bacardi?

Man kan vel ikke tillade sig at udsætte andre for fare, bare fordi man har forsikret sig... Så ja, det er helt i orden, men det "burde" være overflødigt at tegne en.


6024: Skal Danmark have ligeså mange atleter med til næste vinter OL hvis de har samme niveau som det netop overståede?

Nej, vi skal slet ikke stille op.


6025: Der sad en pige på bænken igår i den bedste danske ishockeyrække, hvornår ser vi det i den danske fodboldrække?

Det sker aldrig. Medmindre hele det danske ligasystem går bankerot, og alle spillerne forsvinder.


6026: Skal de udenlandske hjemløse have lov til at overnatte på de danske herberger?

Hvis de er her, så er det vel ok? De er vel også hjemløse...


6027: Læser du nogle sladderblade?

Nej.


6028: Sørger ministerrokaden for at Lars-Løkke stadig sidder i sædet efter næste valg?

Nej, det klarer oppositionen ganske fint...


6029: Gav du penge efter jordskælvet i Haiti?

Nej.


6030: Vidste du at EU havde en nationalsang ?

Har vidst hørt det engang for længe siden, men det vel lidt ligesom at Bornholm har deres eget flag (grønt kors i stedet for hvidt): Fuldstændigt ligegyldigt.
Boomer by proxy. Synes en stork er grim med langt næb.
6021: Kan du li´ cola uden brus .?
nej da.

6022: Er Wayne Bridge en "tøs" fordi han ikke ville gi´ hånd til JT .?
nej - faktisk imponeret over at han ikke flæskede ham.

6023: Er det i orden at nogle forsikringsselskaber har lavet en "drukforsikring" hvor man kan tillade sig at køre på pisterne selvom man er stang bacardi .?
ja - Det giver god mening.

6024: Skal Danmark have ligeså mange atleter med til næste vinter OL hvis de har samme niveau som det netop overståede .?
det ved jeg ikk

6025: Der sad en pige på bænken igår i den bedste danske ishockeyrække, hvornår ser vi det i den danske fodboldrække .?
aldrig.

6026: Skal de udenlandske hjemløse have lov til at overnatte på de danske herberger .?
Liglad.

6027: Læser du nogle sladderblade .?
nej - det bliver til lidt musikblade og drengerøvsmagasiner.

6028: Sørger ministerrokaden for at Lars-Løkke stadig sidder i sædet efter næste valg .?
ingen anelse

6029: Gav du penge efter jordskælvet i Haiti .?
ja men ikke til Haiti

6030: Vidste du at EU havde en nationalsang .?
Ja, det tror jeg nok jeg gjorde.
Lets face it, comedy is a dead art form. Tragedy, now that is funny...
6021: Kan du li´ cola uden brus?

Nej, men drikker det, hvis jeg ikke har noget andet.

6022: Er Wayne Bridge en "tøs" fordi han ikke ville gi´ hånd til JT?

Overhovedet ikke. Jeg tror det handler om tid, før han kan tilgive ham og det kan jeg sagtens forstå, hvilket JT naturligvis også burde kunne.

I øvrigt virker JT generelt til at være et rimelig klamt menneske.

6023: Er det i orden at nogle forsikringsselskaber har lavet en "drukforsikring" hvor man kan tillade sig at køre på pisterne selvom man er stang bacardi?

Jeg er pisse ligeglad. Men det fortæller da noget, om at mange forældre og skoler ikke kan magte opgaven og har brug for hjælp til det. Ellers skal der tages et op et kultur-opgør, som vist nok er nødvendigt.

6024: Skal Danmark have ligeså mange atleter med til næste vinter OL hvis de har samme niveau som det netop overståede?

Ja, hvordan skulle de ellers få den erfaring, som det kræver for at blive bedre placeret.

6025: Der sad en pige på bænken igår i den bedste danske ishockeyrække, hvornår ser vi det i den danske fodboldrække?

Under Kent Nielsen.

6026: Skal de udenlandske hjemløse have lov til at overnatte på de danske herberger?

Den danske jord er for de danske. Nej, selvfølgelig skal de have lov til det.

6027: Læser du nogle sladderblade?

Læser nogle gange Ekstra-Bladet.

628: Sørger ministerrokaden for at Lars-Løkke stadig sidder i sædet efter næste valg?

Ministerrokaden var egentlig bare en tvungen opgave for Løkke. Den ændrer ikke det helt store, hvorfor man må antage at han snart viser noget mere leder-format og sit politiske projekt.

Ellers kan han jo altid sende konen på skærmen.

6029: Gav du penge efter jordskælvet i Haiti?

Nej.

6030: Vidste du at EU havde en nationalsang ?

Ja, det vidste jeg godt. Planen er jo at den skal skabe større samhørrighed, men tvivler sgu på at det er tilfældet i praksis.
6021: Kan du li´ cola uden brus?

Nej, græmmes ved det.

6022: Er Wayne Bridge en "tøs" fordi han ikke ville gi´ hånd til JT?

Både og. Denne sag har så mange perspektiver.

6023: Er det i orden at nogle forsikringsselskaber har lavet en "drukforsikring" hvor man kan tillade sig at køre på pisterne selvom man er stang bacardi?

Tja, kan de sælge på skidtet, hvilket de nok kan til især unge, ser jeg intet galt i det. Den må for forsikringsselskaberne så også stå på egen regning, når ulykkerne hober sig op.

6024: Skal Danmark have ligeså mange atleter med til næste vinter OL hvis de har samme niveau som det netop overståede?

Ja, igennem empiri og konkurrence opnår man højere niveau.

6025: Der sad en pige på bænken igår i den bedste danske ishockeyrække, hvornår ser vi det i den danske fodboldrække?

Er det ikke allerede set under Wieghorst?

6026: Skal de udenlandske hjemløse have lov til at overnatte på de danske herberger?

Jeg synes, der skal være restrisktioner, så visse ´kvalifikationer´ kræves for at få lov.

6027: Læser du nogle sladderblade?

M!-bladet´.

628: Sørger ministerrokaden for at Lars-Løkke stadig sidder i sædet efter næste valg?

Ikke nødvendigvis på baggrund af dette tiltag, men tror det er et vigtigt led i en længerevarende proces, der vil sikre ham genvalget.

6029: Gav du penge efter jordskælvet i Haiti?

Nope.

6030: Vidste du at EU havde en nationalsang ?

Nej, men den ligger da også lige for.
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
6021: Kan du li´ cola uden brus .?
Nej

6022: Er Wayne Bridge en "tøs" fordi han ikke ville gi´ hånd til JT .?


6023: Er det i orden at nogle forsikringsselskaber har lavet en "drukforsikring" hvor man kan tillade sig at køre på pisterne selvom man er stang bacardi .?
ja

6024: Skal Danmark have ligeså mange atleter med til næste vinter OL hvis de har samme niveau som det netop overståede .?
Nej, brug pengene på sommer OL, hvor der er chance for medaljer.

6025: Der sad en pige på bænken igår i den bedste danske ishockeyrække, hvornår ser vi det i den danske fodboldrække .?
Aldrig

6026: Skal de udenlandske hjemløse have lov til at overnatte på de danske herberger .?
Nej, send dem hjem.

6027: Læser du nogle sladderblade .?
Ja

6028: Sørger ministerrokaden for at Lars-Løkke stadig sidder i sædet efter næste valg .?
Kommer sgu an på, hvordan de nye ministre opfører sig.

6029: Gav du penge efter jordskælvet i Haiti .?
Ja, støtter regelmæssigt Læger uden Grænser

6030: Vidste du at EU havde en nationalsang .?
Nej, for det har EU jo ikke.
EF/EU har haft en hymne siden 1972. Der er ingen sang og intet nationalt over den hymne.
Brøndby IF-Frankfurt: 5-0 Karlsruhe-Brøndby IF: 0-5 Brøndby IF-fck: 5-0 agf-Brøndby IF: 0-7
Mere indhold efter annoncen
Annonce
6021: Kan du li´ cola uden brus .?
- Drikker ikke cola med mindre der er rom i.

6022: Er Wayne Bridge en "tøs" fordi han ikke ville gi´ hånd til JT .?
- Næe, det er bare barnligt

6023: Er det i orden at nogle forsikringsselskaber har lavet en "drukforsikring" hvor man kan tillade sig at køre på pisterne selvom man er stang bacardi .?
- Fisk, ved jeg ikke hvad jeg skal sige til.

6024: Skal Danmark have ligeså mange atleter med til næste vinter OL hvis de har samme niveau som det netop overståede .?
- Ser ikke OL

6025: Der sad en pige på bænken igår i den bedste danske ishockeyrække, hvornår ser vi det i den danske fodboldrække .?
- Never

6026: Skal de udenlandske hjemløse have lov til at overnatte på de danske herberger .?
- Hvis de er i landet skal de da. Kan jeg ikke se noget problem i.

6027: Læser du nogle sladderblade .?
- Njaa.. Holder mig til Auto Bild og Vouge

6028: Sørger ministerrokaden for at Lars-Løkke stadig sidder i sædet efter næste valg .?
- Jeg beskæftigere mig ikke det mindste med hvad der sker i Danmark længere, specielt ikke når det kommer til politik.

6029: Gav du penge efter jordskælvet i Haiti .?
- Kan jeg faktisk ikke huske..

6030: Vidste du at EU havde en nationalsang .?
- Eh nej
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
6030: Vidste du at EU havde en nationalsang .?

Hehe, ja. Det giver sgu ingen mening.
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
6021: Kan du li´ cola uden brus .?

- Ellers tak.

6022: Er Wayne Bridge en "tøs" fordi han ikke ville gi´ hånd til JT .?

- Nej det er vel forståeligt nok.

6023: Er det i orden at nogle forsikringsselskaber har lavet en "drukforsikring" hvor man kan tillade sig at køre på pisterne selvom man er stang bacardi .?

- Det vel en nødvendig del af udviklingen?

6024: Skal Danmark have ligeså mange atleter med til næste vinter OL hvis de har samme niveau som det netop overståede .?

- Jeg er faktisk helt ligeglad.

6025: Der sad en pige på bænken igår i den bedste danske ishockeyrække, hvornår ser vi det i den danske fodboldrække .?

- ALDRIG!

6026: Skal de udenlandske hjemløse have lov til at overnatte på de danske herberger .?

- Ligeglad.

6027: Læser du nogle sladderblade .?

- Nej jeg har et liv.

6028: Sørger ministerrokaden for at Lars-Løkke stadig sidder i sædet efter næste valg .?

- Det gør hans så længe oppositionen er så tandløs.

6029: Gav du penge efter jordskælvet i Haiti .?

- Nej det gjorde jeg ikke.

6030: Vidste du at EU havde en nationalsang .?

- nope men det ved jeg nu, mange tak Hr U.
\"Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.\" SKAT ER TYVERI, og du ved det!
"6026: Skal de udenlandske hjemløse have lov til at overnatte på de danske herberger?

Jeg synes, der skal være restrisktioner, så visse ´kvalifikationer´ kræves for at få lov."

Ha, ha... ja, lad os komme af med alle de underkvalificerede hjemløse. Ud over det netop at være hjemløs og formegenlig subsistensløs, hvilke kvalifikationer bør vi så lede efter i vores hjemløse?
6021: Kan du li´ cola uden brus .?

Nopes

6022: Er Wayne Bridge en "tøs" fordi han ikke ville gi´ hånd til JT .?

Nej, man ved jo ikke hvor han har haft den sidst. Nåh jo, Bridge gør jo nok.

6023: Er det i orden at nogle forsikringsselskaber har lavet en "drukforsikring" hvor man kan tillade sig at køre på pisterne selvom man er stang bacardi .?

Hvis markedet er der. Hvis folk er dumme nok, er det da fint at nogle har tænkt sig at samle regningen op. Jeg tror at folk der er tilpas retarderede, alligevel ikke springer fra grundet manglende forsikring.

6024: Skal Danmark have ligeså mange atleter med til næste vinter OL hvis de har samme niveau som det netop overståede .?

Hvis folk insisterer på at gøre sig selv til grin, står det dem frit for.


6025: Der sad en pige på bænken igår i den bedste danske ishockeyrække, hvornår ser vi det i den danske fodboldrække .?

Ikke foreløbig.


6026: Skal de udenlandske hjemløse have lov til at overnatte på de danske herberger .?

Kræver lidt mere uddybning. Snakker man "fastboende" hjemløse, eller folk på gennemrejse. Ydermere afhænger det af hvor de kommer fra, idet man må antage at de på alle andre måder må møde de krav der er til ophold.

6027: Læser du nogle sladderblade .?

Kun ved frisøren og tandlægen.

6028: Sørger ministerrokaden for at Lars-Løkke stadig sidder i sædet efter næste valg .?

Ja, omend der da var et par poster som undrede. Oppositionen er ikke opgaven voksen, hvilket en ministerrokade ikke ændrer det store på. Jeg tror at de har brug for en "tamil-sag" for at komme til fadet.

6029: Gav du penge efter jordskælvet i Haiti .?

Jeps.

6030: Vidste du at EU havde en nationalsang .?

Det korrekte ord er vel en hymne, men ja.
Annonce