Snak

Mere indhold efter annoncen
Helt aerligt Styrer, selv jeg ved hvem Faithless er.

http://www.youtube.com/w…wRQvs65XTwg

Men da du eftersigende er god til at bage er du tilgivet.
Lets face it, comedy is a dead art form. Tragedy, now that is funny...
Nååårh det er dem der har lavet den. Jamen så ved jeg jo godt hvem de er.

Men bare rolig er stadig en ferm til at bage
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
6031: Hvad er din uforbeholdende mening om Alphabeat og det musik de laver?
- Det keder mig. Gamle boller og nye dåser eller noget.

6032: Har du brugt noget tid på at se zulu´s nyeste live show "ups det er live" i så fald hvad er din dom?
- Det er jeg heldigvis sluppet uden om.

6033: hvor meget tid bruger du på elektroniske spil?
- Ikke så meget, som jeg gerne ville. En times tid om ugen.

6034: Har du timet og tilrettelagt din weekend?
- Nja, det har min kone klaret for mig. De huller jeg får, skal bruges til arbejde.

6035: Hvor lang tid bruger du på at gøre dig klar om morgenen?
- 20 minutter.

6036: Hvornår har du sidst været i byen og hvor var du henne?
- Jeg endte vist på *host*Crazy Daisy*host* efter en julefrokost. I 2008! Oh god I´m old. Jeg burde have løjet på det her svar.

6037: Manchester United og Liverpool krydser klinger på søndag skal du se den og har du et stille tip til resultatet?
- Desværre ikke. Manchester vinder. Øv.

6038: Faithless koncert i starten af maj are you going?
- Næ.

6039: Har du planeret nogen form påske frokost(er)?
- Næ. Er i sommerhus med familien.

6040: George W Bush er ved at skrive sine memoirer, er det noget du kunne finde på at læse?
- Næ.
På pikken...
- Jeg endte vist på *host*Crazy Daisy*host* efter en julefrokost. I 2008! Oh god I´m old. Jeg burde have løjet på det her svar.

Haha! Dejlig humor.
6031: Hvad er din uforbeholdende mening om Alphabeat og det musik de laver?
- De spillede for nogle år tilbage til den lokale Gymnasiefest, jeg var i festudvalget, hvor vi endte med at drikke med dem bagefter og forsangeren, den mandlige, knaldede en af mine gode veninder. Bandet var rigtig søde, hyggelige, var totalt nede på jorden og festlige, så på den måde holder jeg meget af dem!
Deres musik er langt fra mig, det er ordinært og kedeligt, men med en promille på 7,3, kan det da høres.

6032: Har du brugt noget tid på at se zulu´s nyeste live show "ups det er live" i så fald hvad er din dom?
- Nej, jeg gider ikke at spilde tid på Zulu!

6033: hvor meget tid bruger du på elektroniske spil?
- Cirka en time i snit om dagen, og det er på FM, FM og FM.

6034: Har du timet og tilrettelagt din weekend?
- Jeps, en stille og rolig aften i aften med film og X-Factor, i morgen skal byen tømmes for øl og søndag går turen fra Esbjerg til Farum, hvor FCN skal have bank af vores lokale fiskerhelte :-)

6035: Hvor lang tid bruger du på at gøre dig klar om morgenen?
- Uret ringer 25 minutter før bussen går, derefter ligger jeg lige 7-8 min., så i bad, tøjet på og så afsted, der er ikke tid til andet.

6036: Hvornår har du sidst været i byen og hvor var du henne?
- Det var jeg i søndags, hvor Esbjergs sejr over HB Køge blev fejret på Boretårnet, et lokalt værthus på Gl. Vardevej i Esbjerg.

6037: Manchester United og Liverpool krydser klinger på søndag skal du se den og har du et stille tip til resultatet?
- Jeg ville så gerne, men da jeg ser EfB i Farum, så må jeg følge den på mobilen. Jeg håber og tror, at LUHG vinder med 1-0, mål af Scholes.

6038: Faithless koncert i starten af maj are you going?
- Nej, kender dem ikke...

6039: Har du planeret nogen form påske frokost(er)?
- Jeps, jeg skal til påskefrokost i Aarhus langfredag, hvor vi først æder og dernæst skal ind og høre Dizzy-reunion.

6040: George W Bush er ved at skrive sine memoirer, er det noget du kunne finde på at læse?
- Ja, jeg har bestemt ikke været enig i alt, hvad han har gjort politisk, men som menneske kan jeg faktisk godt lide ham, han har humor, så det kunne jeg godt finde på.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
6031: Hvad er din uforbeholdende mening om Alphabeat og det musik de laver?
- Det er røvsygt

6032: Har du brugt noget tid på at se zulu´s nyeste live show "ups det er live" i så fald hvad er din dom?
- Det er noget lort

6033: hvor meget tid bruger du på elektroniske spil?
- for meget, syntes min kæreste...

6034: Har du timet og tilrettelagt din weekend?
- Næh, skal være sammen med ungerne i morgen, og sikkert drikke mig fuld om aftenen

6035: Hvor lang tid bruger du på at gøre dig klar om morgenen?
- en halvtime cirka

6036: Hvornår har du sidst været i byen og hvor var du henne?
- Valhalla, Monkey Bar og Gauss & Co. det er et par uger siden.

6037: Manchester United og Liverpool krydser klinger på søndag skal du se den og har du et stille tip til resultatet?
- Hvis jeg er heldig. Uafgjort 1-1

6038: Faithless koncert i starten af maj are you going?
- På ingen måde

6039: Har du planeret nogen form påske frokost(er)?
- Noget med ungerne, noget med øl og ballade

6040: George W Bush er ved at skrive sine memoirer, er det noget du kunne finde på at læse?
- ja, men gør det næppe.
"What else is there in life? Cricket is like watching paint dry. Tennis? Golf is a pain in the backside. The only game in town is soccer." Ken Bates
Tid til ti nye:

6041: Forlader Per B. nogensinde vestegnen?

6042: Troels Bech; MO´s efterfølger eller kommende træner i FC København?

6043: Ender Silkeborg på en medajle plads i denne sæson?

6044: Kan du koge ris, uden at de brænder på?

6045: Hvad er det første du gør om morgen?

6046: Hvad er din uforbeholdte mening om X-Factor?

6047: Skal en kvinde være en strikkepind(som maarkap foretrækker dem) eller må hun godt have lidt at holde i?

6048: Bliver året 2010 året hvor Schalke (endelig!) vinder guld?

6049: Scorer Zuma i Parken imorgen?

6050: Hvor langt kommer Danmark i Sydafrika til sommer?
\"Giving up my heels was tougher than giving up cocaine\" - Donnatella Versace
6041: Forlader per B. nogensinde vestegnen?
Who gives a shit?

6042: Troels Bech; MO´s efterfølger eller kommende træner i FC København?
Forhåbentlig ikke i FCK.

6043: Ender Silkeborg på en medajle plads i denne sæson?
Nej.

6044: Kan du koge ris, uden at de brænder på?
Ja.

6045: Hvad er det første du gør om morgen?
Åbner øjnene.

6046: Hvad er din uforbeholdte mening om X-Factor?
Glimrende underholdning.

6047: Skal en kvinde være en strikkepind(som maarkap foretrækker dem) eller må hun godt have lidt at holde i?

Kvinder skal have sul på kroppen. Strikkepinde er no go.

6048: Bliver året 2010 året hvor Schalke (endelig!) vinder guld?
No idea.

6049: Scorer Zuma i Parken imorgen?
Ja, 4 mål.

6050: Hvor langt kommer Danmark i Sydafrika til sommer?
Kvartfinalen.
Y. N. W. A. - #JFT97
6041: Forlader per B. nogensinde vestegnen?
Er det et trick spørgsmål?

6042: Troels Bech; MO´s efterfølger eller kommende træner i FC København?
Kan ikke se ham i Villa

6043: Ender Silkeborg på en medajle plads i denne sæson?
Sikkert

6044: Kan du koge ris, uden at de brænder på?
Kun hvis det ikke er et problem

6045: Hvad er det første du gør om morgen?
Sukker

6046: Hvad er din uforbeholdte mening om X-Factor?
Sejt

6047: Skal en kvinde være en strikkepind(som maarkap foretrækker dem) eller må hun godt have lidt at holde i?
Bare hun er tilgængelig

6048: Bliver året 2010 året hvor Schalke (endelig!) vinder guld?
Spiller man virkelig om noget så amatøragtigt i Tyskland?

6049: Scorer Zuma i Parken imorgen?
Pas

6050: Hvor langt kommer Danmark i Sydafrika til sommer?
Pas
\"Since 1990 the backpass rule Has been taken away from Liverpool And since that date they\'ve had to wait. So let\'s sing them a song that they fucking hate. 23 years.........Fuck all\"
6041: Forlader Per B. nogensinde vestegnen?
Tja, det gør han jo nok, om ikke andet, så når han går bort.

6042: Troels Bech; MO´s efterfølger eller kommende træner i FC København?
Nej.

6043: Ender Silkeborg på en medajle plads i denne sæson?
Nej.

6044: Kan du koge ris, uden at de brænder på?
Ja, poseris!

6045: Hvad er det første du gør om morgen?
Går i seng.

6046: Hvad er din uforbeholdte mening om X-Factor?
Det er sgu meget god underholdning, men meget frustrerende at Tine stadig er med.

6047: Skal en kvinde være en strikkepind(som maarkap foretrækker dem) eller må hun godt have lidt at holde i?
Der må gerne være lidt.

6048: Bliver året 2010 året hvor Schalke (endelig!) vinder guld?
Nej, det gør Bayern.

6049: Scorer Zuma i Parken imorgen?
Det tror jeg sgu ikke.

6050: Hvor langt kommer Danmark i Sydafrika til sommer?
Jeg vil skyde på en 1/8-finale.
Real Madrid.
Annonce