Snak

Mere indhold efter annoncen
6061: Andreas og Mads Laudrup. Hvad er et realistisk bud på, hvor langt de kommer?
- Andreas i Bundesligaen for et midterhold. Mads kommer ikke længere end et middelhold i suppen.

6062: Hvilken forskel ville det personligt gøre for dig, hvis vi fik en S-ledet regering næste gang?
- Død og ødelæggelse.

6063: Er du en af dem som skal nervøst kan se frem til om du kommer ind på dit ønskede studie? I så fald, hvilket?
- Nej, tænker ikke over det på nuværende tidspunkt.

6064: Ishockey-tråden udviklede sig igår til en diskussion om sun-lolly is. Hvilken er din favortit?
- Appelsin.

6065: En profileret politiker, som du godt kunne knalde?
- Nej.

6066: En sommer med en slutrunde, hvor DK er deltager: Sæt lidt ord på din glæde over det?
- Druk på Rådhuspladsen.

6067: Der kommer i følge nogle eksperter en ny mode, som går på at forældre til børn bor hver for sig i lejligheder, som ligger i gå-afstand, selvom de er sammen. God eller skidt tendens?
- Lyder skidt, men det må de jo selv om.

6068: Bliver næste weekend bedre eller dårligere for dit vedkommende?
- Kan kun blive bedre. Denne weekend bliver sørgelig når Chelsea hiver mesterskabet hjem på Broen. Kan dog glæde mig over, at skulle til guldfest i Parken næste weekend.

6069: Hvad synes du om at en mand Brian Sandberg får så meget opmærksomhed fra mediernes side af?
- Pas.

6070: Hvornår har du sidst spist et godt måltid?
- Tre dage siden. Samme måltid skal spises i dag (thailandsk mad).
"6061: Andreas og Mads Laudrup. Hvad er et realistisk bud på, hvor langt de kommer?
- Svært at greje. Jeg ved det ikke rigtig. De virker på en måde overvurderet, selvom de rummer meget talent."

Bare fordi Cabra har stillet spørgsmålene, behøver man jo ikke svare på samme måde, som han ville.
Har vist skruet ned for det. Du har faktisk taget lidt over for mig.
6061: Andreas og Mads Laudrup. Hvad er et realistisk bud på, hvor langt de kommer?

Mads Laudrup bliver nok aldrig til ret meget andet end en udmærket sasligaspiller. Med hensyn til Andreas Laudrup, tror jeg han vil kunne blive en breddespiller på landsholdet om et par år. På klubplan tror jeg på han vil komme til Holland og gøre det godt, eller måske en midterklub i Tyskland.

6062: Hvilken forskel ville det personligt gøre for dig, hvis vi fik en S-ledet regering næste gang?

Forhåbentlig ville der blive sat mere fokus på kvalitet frem for kvantitet og kontrol. Personligt ved jeg ikke hvad det vil gøre, men jeg håber da på at troværdigheden blandt de folkevalgte vil stige til det acceptable.

6063: Er du en af dem som skal nervøst kan se frem til om du kommer ind på dit ønskede studie? I så fald, hvilket?

Nej jeg søger ikke ind på et studie.

6064: Ishockey-tråden udviklede sig igår til en diskussion om sun-lolly is. Hvilken er din favortit?

Sun-lolly er og bliver en gudelig is. Champagne er helt klart min yndlings flavour. Derudover passer champagne vel meget godt til vores indsats i den kamp.

6065: En profileret politiker, som du godt kunne knalde?

Wouldn´t count on it.

6066: En sommer med en slutrunde, hvor DK er deltager: Sæt lidt ord på din glæde over det?

Ja det betyder jo at vi i stedet for at være småirritable over VM tager så meget opmærksomhed, nu når Danmark end ikke er med, er glade for at vi endelig kan få lov til at måle os med de bedste og forhåbentlig møde nogle sjove modstandere.

6067: Der kommer i følge nogle eksperter en ny mode, som går på at forældre til børn bor hver for sig i lejligheder, som ligger i gå-afstand, selvom de er sammen. God eller skidt tendens?

Hvis de var fraskilte, var det måske mere til diskussion om det er at foretrække, men med folk der stadig er sammen kan det vel næsten kun være negativt.

6068: Bliver næste weekend bedre eller dårligere for dit vedkommende?

Jeg håber da den bliver mindst lige så god, men lad os nu se.

6069: Hvad synes du om at en mand Brian Sandberg får så meget opmærksomhed fra mediernes side af?

Han interesserer mig ikke videre må jeg indrømme, men hvis de vil bruge ham til at fange folk, så må de da gerne det. Jeg finder det dog noget latterligt.

6070: Hvornår har du sidst spist et godt måltid?

Engang her tidligere på ugen fik vi hakkebøffer og bagekartofler. Det var sgu helt fint.
Det skulle jeg nu ikke mene at jeg har. At du skulle have holdt op er sikkert rigtigt. Jeg nærstuderer ikke alle dine indlæg, så interessante er de trods alt ikke, så du har sikkert ret. Du er vel gået fra at være SF´er til Radikal, så lidt forandring er der da kommet, fra centrum højre i røde klæder, til centrum højre i blå.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Nej. Jeg tænker bare på at du efterhånden har kørt joken igennem en 5-6 gange. Det er lidt fattigt efterhånden.

Du bidrager godt herinde i mine øjne, skulle du have lyst til at vide det.

Rent politisk er det vigtigere for mig værdidebatten og så et minimum af politisk troværdighed. De Radikale er vel det mest socialliberale herhjemme, det passer mig glimrende.
6061: Andreas og Mads Laudrup. Hvad er et realistisk bud på, hvor langt de kommer?
- Ikke særlig langt.

6062: Hvilken forskel ville det personligt gøre for dig, hvis vi fik en S-ledet regering næste gang?
- Pas. Det må de jo forklare mig.

6063: Er du en af dem som skal nervøst kan se frem til om du kommer ind på dit ønskede studie? I så fald, hvilket?
- Nej.

6064: Ishockey-tråden udviklede sig igår til en diskussion om sun-lolly is. Hvilken er din favorit?
- Kæmpeeskimo. Hvis der tænkes specifikt på Sun-Lolly is, så ingen.

6065: En profileret politiker, som du godt kunne knalde?
- Johanne Schmidt-Nielsen.

6066: En sommer med en slutrunde, hvor DK er deltager: Sæt lidt ord på din glæde over det?
- Nej.

6067: Der kommer i følge nogle eksperter en ny mode, som går på at forældre til børn bor hver for sig i lejligheder, som ligger i gå-afstand, selvom de er sammen. God eller skidt tendens?
- Det må de sgu selv rode rundt med.

6068: Bliver næste weekend bedre eller dårligere for dit vedkommende?
- Dårligere. Celtics sæson er slut, og ingen kampe at glæde sig til.

6069: Hvad synes du om at en mand Brian Sandberg får så meget opmærksomhed fra mediernes side af?
- Det har jeg ingen holdning til.

6070: Hvornår har du sidst spist et godt måltid?
- Ved middagstid.
Celtic Football Club "30 years ago today my mother and father met. I asked my dad how it came about, "Canny mind, but we humped Rangers 2-0." ~ random Celtic fan.
Tja jeg husker selv jeg har lavet den 2-3 gange, om der så er flere skal jeg ikke kunne sige. Om det så gør mig sprogligt proletarisk ved jeg ikke. Jeg kan sikkert finde mange andre, der har lavet den joke, logge af-joken, klebben-joken og Pepe-joken flere gange end undertegnede. Det har jeg dog ikke det helt store behov for, da det ikke irriterer mig.

Med hensyn til de Radikale kan vi da sagtens blive enige om at de gør det ganske fornuftigt politisk. Deres italesættelse af tingene virker dog ofte lettere haltende. Det virker på mig dumt at man oftest vil debattere de emner hvori man ikke finder S og SFs politik optimal, i stedet for at samarbejde om nogle handleplaner.

Med hensyn til niveauet herinde tror jeg, jeg klarer det okay. Jeg føler da om ikke andet at jeg hæver mig over niveauet i artieldelen, andet ville også være trist. En tilkendegivelse fra andre- lidt mere objektive- parter er dog altid at foretrække, så tak for det.
6061: Andreas og Mads Laudrup. Hvad er et realistisk bud på, hvor langt de kommer?
- De bliver begge ganske glimrende superliga-spillere. Havde de haft et andet efternavn, så ville alle også have været enige om at det var ganske flot. Men nu hedder de jo Laudrup, så er der nogen der synes det er "dårligt".

6062: Hvilken forskel ville det personligt gøre for dig, hvis vi fik en S-ledet regering næste gang?
- Formentlig at jeg skal beskattes endnu mere

6063: Er du en af dem som skal nervøst kan se frem til om du kommer ind på dit ønskede studie? I så fald, hvilket?
- Nej

6064: Ishockey-tråden udviklede sig igår til en diskussion om sun-lolly is. Hvilken er din favortit?
- Den grønne.

6065: En profileret politiker, som du godt kunne knalde?
- Helle Sjelle

6066: En sommer med en slutrunde, hvor DK er deltager: Sæt lidt ord på din glæde over det?
- Stort. Grill, kolde øl og hygge med drengene

6067: Der kommer i følge nogle eksperter en ny mode, som går på at forældre til børn bor hver for sig i lejligheder, som ligger i gå-afstand, selvom de er sammen. God eller skidt tendens?
- Don´t care

6068: Bliver næste weekend bedre eller dårligere for dit vedkommende?
- Rent gætteri

6069: Hvad synes du om at en mand Brian Sandberg får så meget opmærksomhed fra mediernes side af?
- Det er pinligt. Men medierne er fyldt med ligegyldigheder alligevel. Det er dumhedens tidsalder hvor ingen ved noget som helst relevant.
Manden har en pointe - http://www.ted.com/talks…l_news.html

6070: Hvornår har du sidst spist et godt måltid?
- Imorges
I think religion should be treated with ridicule, hatred and contempt, and I claim that right. - Christopher Hitchens I will try anything once, except incest and folk dance. - Oscar Wilde Il mio cuore sarà sempre viola
@Sebber

Kan godt følge dig. De Radikale kunne vel nok bruge lidt mere taktisk snilde en gang i mellem. Især Jelved har været lidt irriterende på den konto. Men tror også at de lader idealerne blive mindre, jo tættere vi kommer på valget.

Det bare en svær balance-gang, fordi de ikke kan tillade sig at blive for røde, da det ikke er attraktivt for de vælgere som de kan tiltrække over midten. De Radikale kan jo også godt lidt at være den afgørende vægt, og chancen for at være i den gunstige situation bliver mindre, hvis de undgår at gøre opmærksom på deres helt grundlæggende politik.
Annonce