Snak

Mere indhold efter annoncen
6061: Andreas og Mads Laudrup. Hvad er et realistisk bud på, hvor langt de kommer?
- Mads kommer nok til at spille i en topklub i 1. Division, talentet er ikke til mere, mens det er mere svært at sige med Andreas. Jeg tror, han bliver en middelgod superligaspiller, men der er bestemt potentiale til, at han måske kan nærme sig landsholdet og komme til en mindre udenlandsk klub.

6062: Hvilken forskel ville det personligt gøre for dig, hvis vi fik en S-ledet regering næste gang?
- Jeg vil få endnu flere naboer, der laver mad med hvidløg, mens min skole vil blive udtømt for "de riges børn", da S åbenbart mener, at disse skal i Privatskole.

6063: Er du en af dem som skal nervøst kan se frem til om du kommer ind på dit ønskede studie? I så fald, hvilket?
- Nej, jeg er godt i gang med læreruddanelsen...

6064: Ishockey-tråden udviklede sig igår til en diskussion om sun-lolly is. Hvilken er din favortit?
- Jeg gider ikke den slags is.

6065: En profileret politiker, som du godt kunne knalde?
- Johanne Schmidt-Nielsen!!!

6066: En sommer med en slutrunde, hvor DK er deltager: Sæt lidt ord på din glæde over det?
- Lykkelig, spændt, stiv.

6067: Der kommer i følge nogle eksperter en ny mode, som går på at forældre til børn bor hver for sig i lejligheder, som ligger i gå-afstand, selvom de er sammen. God eller skidt tendens?
- Det må folk sgu selv om, det skal jeg ikke blande mig i. Jeg kunne ikke tænke mig det.

6068: Bliver næste weekend bedre eller dårligere for dit vedkommende?
- Forhåbentlig bedre, nu smed EfB et vigtigt skridt i kampen om 3. pladsen i dag, men jeg håber, at vi tager den på næste søndag.

6069: Hvad synes du om at en mand Brian Sandberg får så meget opmærksomhed fra mediernes side af?
- Til grin, men medierne i Danmark er bare pinlige! Det er kun Information, Kristlig Dagblad og Arbejderen, der kan se sig selv i øjnene, fordi de laver noget bare nogenlunde godt og udfordrene journalistik.

6070: Hvornår har du sidst spist et godt måltid?
- For fire timer siden på Haderslev Fodboldstadion, pølser. Mums!
6061: Andreas og Mads Laudrup. Hvad er et realistisk bud på, hvor langt de kommer?

- Hmm ikke lige så langt som Farfar, Onkel og Far desværre.

6062: Hvilken forskel ville det personligt gøre for dig, hvis vi fik en S-ledet regering næste gang?

- Jeg ville komme til at betale mere for den i forvejen ringe service, og det ville ikke hue mig.

6063: Er du en af dem som skal nervøst kan se frem til om du kommer ind på dit ønskede studie? I så fald, hvilket?

- Thats a Negative.

6064: Ishockey-tråden udviklede sig igår til en diskussion om sun-lolly is. Hvilken er din favortit?

- Brun med Ananas, og den grønne Champagne som nu hedder sport.

6065: En profileret politiker, som du godt kunne knalde?

- Øh Ida Auken, Eller Johanne Schmidt.

6066: En sommer med en slutrunde, hvor DK er deltager: Sæt lidt ord på din glæde over det?

- Det bliver alletiders, Min søn og jeg skal se fodbold han får et glas vand og jeg hopper på en pilsner.

6067: Der kommer i følge nogle eksperter en ny mode, som går på at forældre til børn bor hver for sig i lejligheder, som ligger i gå-afstand, selvom de er sammen. God eller skidt tendens?

- Jeg har ikke set eller læst noget om denne tendens, men omfatter det socialt bedrageri er jeg ikke fan kan jeg vidst godt indrømme.

6068: Bliver næste weekend bedre eller dårligere for dit vedkommende?

- Øh pas min krystal kugle er punkteret så det kan jeg desværre ikke svare på.

6069: Hvad synes du om at en mand Brian Sandberg får så meget opmærksomhed fra mediernes side af?

- havde faktisk ikke lagt mærke til det sådan rigtig før de seneste par dage, jeg er selvfølgelig ikke tilhænger af at en mand der er dybt kriminel skal sole sig i pressen blitz, men omvendt siger det vel mere om vores medier.

6070: Hvornår har du sidst spist et godt måltid?

- I går aftes, lillemors hjemmelavet lasagne dog i en Baby friendly edition så jeg drak også lige en flaske Chili sauce. God mad skal være godt krydret og der skal være bid i.
\"Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.\" SKAT ER TYVERI, og du ved det!
6061: Andreas og Mads Laudrup. Hvad er et realistisk bud på, hvor langt de kommer?
Gennemsnitlige superligaspillere at best.

6062: Hvilken forskel ville det personligt gøre for dig, hvis vi fik en S-ledet regering næste gang?
Ville komme til at bidrage mere til fællesskabet hvilket vil passe mig glimrende

6063: Er du en af dem som skal nervøst kan se frem til om du kommer ind på dit ønskede studie? I så fald, hvilket?
Er forlængst ude af uddannelsessystemt

6064: Ishockey-tråden udviklede sig igår til en diskussion om sun-lolly is. Hvilken er din favortit?
Pas

6065: En profileret politiker, som du godt kunne knalde?
Er en gift mand men Johanne uha da da.

6066: En sommer med en slutrunde, hvor DK er deltager: Sæt lidt ord på din glæde over det?
Tjah, har ferie og er i udlandet meget af tiden med konen der er helt og aldeles ligeglad med bold så der bliver nok nogen hotellobbyeer med andre ægtemænd med tilsvarende skæbner..

6067: Der kommer i følge nogle eksperter en ny mode, som går på at forældre til børn bor hver for sig i lejligheder, som ligger i gå-afstand, selvom de er sammen. God eller skidt tendens?
Vi har ingen børn men jeg kan sagtens forestille mig at det vil modvirke nedslidning af forholdet hvis man fik lidt "fri" engang imellem

6068: Bliver næste weekend bedre eller dårligere for dit vedkommende?
Som at sammenligne æbler og bananer i mit tilfælde
6069: Hvad synes du om at en mand Brian Sandberg får så meget opmærksomhed fra mediernes side af?
Et uundgåeligt udslag af tidernes ulidelige lethed og den manglende vilje/evne til fordybelse hos mange
6070: Hvornår har du sidst spist et godt måltid?
Lammekølle i går aftes.Mums
From where you are now i dont think you can go wrong.
6061: Andreas og Mads Laudrup. Hvad er et realistisk bud på, hvor langt de kommer?
"Gennemsnitlige superligaspillere at best."

6062: Hvilken forskel ville det personligt gøre for dig, hvis vi fik en S-ledet regering næste gang?
Ingen tror jeg

6063: Er du en af dem som skal nervøst kan se frem til om du kommer ind på dit ønskede studie? I så fald, hvilket?
- Yes. Er lige droppet ud efter 3 år. Nu søger jeg ind på Østeuropa Studier på Århus Uni.

6064: Ishockey-tråden udviklede sig igår til en diskussion om sun-lolly is. Hvilken er din favortit?
Kommer an på situationen.

6065: En profileret politiker, som du godt kunne knalde?
Ja, hende johanne noget. Eller Helle.

6066: En sommer med en slutrunde, hvor DK er deltager: Sæt lidt ord på din glæde over det?
Det kan ikke beskrives med ord.

6067: Der kommer i følge nogle eksperter en ny mode, som går på at forældre til børn bor hver for sig i lejligheder, som ligger i gå-afstand, selvom de er sammen. God eller skidt tendens?
De "eksperter" må tage fejl.

6068: Bliver næste weekend bedre eller dårligere for dit vedkommende?
Bedre. Altid.


6069: Hvad synes du om at en mand Brian Sandberg får så meget opmærksomhed fra mediernes side af?
Ligeglad


6070: Hvornår har du sidst spist et godt måltid?
Til frokost. Men den bliver toppet til aftensmad.
'This world is about money, so when you are offered those millions you take them. Few people will ever earn so many. I am one of the few fortunates who do. I may be one of the worst buys in the history of the Premiership but I don't care.'
10 friske op til pinsen, knock yourself out.

6071: Hvordan præsentere du dig når du tager din telefon?

6072: Skal du se melodi grand prix, og hvordan tror du det kommer til at gå vores repræsentant? som i danmarks Ebbe H.

6073: Tør du byde ind med en topscorer til VM?

6074: Hvem mener du er den største outsider til VM?

6075: Frygter du for terror handlinger mod vores/andres landshold under VM?

6076: Hvem er den bedste blogger her på bold, og hvad er din reaktion på de officielle VM blogs?

6077: Nåede du at lide under ishockey feberen, og vare den ved ovenpå nederlaget til Sverige igår?

6078: Fredag og løfter om pinse sol nogen planer op til denne dejlige højtid?

6079: Har du et realistisk bud på hvornår politikerne skal til at lefle for os igen(læs: valgkamp)?

6080: hvis du fik 500 kr. kvit og frit til at placere et bet på en VM vinder hvem skulle det så være?
\"Politics is supposed to be the second oldest profession. I have come to realize that it bears a very close resemblance to the first.\" SKAT ER TYVERI, og du ved det!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
6071: Hvordan præsentere du dig når du tager din telefon?
-Kommer an på, hvem der ringer.

6072: Skal du se melodi grand prix, og hvordan tror du det kommer til at gå vores repræsentant? som i danmarks Ebbe H.
- Har ikke lige fuldt med.

6073: Tør du byde ind med en topscorer til VM?
-Rooney.

6074: Hvem mener du er den største outsider til VM?
- Elfenbenskysten.

6075: Frygter du for terror handlinger mod vores/andres landshold under VM?
- Nej, PET virker til at have styr på det.

6076: Hvem er den bedste blogger her på bold, og hvad er din reaktion på de officielle VM blogs?
- Jeg har endnu til gode at læse en blog herinde. Gider det ikke.

6077: Nåede du at lide under ishockey feberen, og vare den ved ovenpå nederlaget til Sverige igår?
-Ja bestemt. Mon ikke det giver et skub til fremtiden. Det bliver spændende at se om vi rent mentalt kan holde til at vi nu er etableret A-hold. Man kan jo frygte at der ikke er så mange som undervurderer os længere. Og så lige et shoutout: Fuck den svenske træner, møghund.

6078: Fredag og løfter om pinse sol nogen planer op til denne dejlige højtid?
-Næh.

6079: Har du et realistisk bud på hvornår politikerne skal til at lefle for os igen(læs: valgkamp)?
- De er allerede i gang. Nu er dansk politik generelt et stort lefle show efter midtervælgerne. Sangen hedder at man skal apppellere så bredt som muligt for hver en pris. De Radikale, Ø, Dansk Folkeparti og LA har dog bevaret lidt troværdighed på den konto.

6080: hvis du fik 500 kr. kvit og frit til at placere et bet på en VM vinder hvem skulle det så være?
-Brasserne.
6071: Hvordan præsentere du dig når du tager din telefon?
Jeg sagde i et lang stykke tid bare "Hallo", men nu er jeg af en eller anden grund gået over til at sige "Det er Jonathan".

6072: Skal du se melodi grand prix, og hvordan tror du det kommer til at gå vores repræsentant? som i danmarks Ebbe H.
Nej, jeg skal ikke se det, og jeg har ingen anelse om hvordan det kommer til at gå.

6073: Tør du byde ind med en topscorer til VM?
Villa er som altid et oplagt bud.

6074: Hvem mener du er den største outsider til VM?
Den største outsider er vel Nordkorea eller New Zealand, men en spændende outsider kunne jeg godt se i Elfenbenskysten.

6075: Frygter du for terror handlinger mod vores/andres landshold under VM?
Jeg har ikke skænket det en tanke.

6076: Hvem er den bedste blogger her på bold, og hvad er din reaktion på de officielle VM blogs?
Selvom jeg ikke altid var enig i vurderingerne, så synes jeg Cantona07´s Big Four–vurderinger var spændende. Ellers er sygogmunter jo altid en favorit.

Jeg er meget lunken overfor disse VM-blogs, men det er mest af økonomiske årsager, hvor jeg ikke synes det er fair at bold.dk tjener penge på andres skriverier. Men hvis bloggerne selv er indstillet på vilkårene, er det fint, jeg kommer bare ikke til at læse dem.

6077: Nåede du at lide under ishockey feberen, og vare den ved ovenpå nederlaget til Sverige igår?
Nej, jeg synes ikke ishockey er særligt spændende, så det lykkedes mig at undgå hysteriet.

6078: Fredag og løfter om pinse sol nogen planer op til denne dejlige højtid?
Jeg skal ud og drikke bajere om et par timer, og derefter kan alting jo ske.

6079: Har du et realistisk bud på hvornår politikerne skal til at lefle for os igen(læs: valgkamp)?
Egentlig ikke. Jeg tvivler på at Løkke et.al. vil være interesserede i at udskrive valg på nuværende tidspunkt, så der kommer nok til at gå så længe, at det ikke kan siges på nuværende tidspunkt.

6080: hvis du fik 500 kr. kvit og frit til at placere et bet på en VM vinder hvem skulle det så være?
Spanien. Som antydet kunne jeg dog godt finde på at sætte lidt på Elfenbenskysten.
If Phil Jackson came back, still no coaching me.
Sv: 10 nye spsm til bold-brugerne!
6071: Hvordan præsentere du dig når du tager din telefon?
- Når, det er venner, siger jeg "ja da", mens jeg blot siger "hallo, det er", når andre ringer.

6072: Skal du se melodi grand prix, og hvordan tror du det kommer til at gå vores repræsentant?
- Ja, det skal jeg, og selvom vores bud ikke er godt, så er de andre favoritter, bortset fra Tyskland, elendige, så vi bliver nr. 3, efter vinderne fra Tyskland og Azaerbadjan, for russerne skal nok få et land mod toppen.

6073: Tør du byde ind med en topscorer til VM?
- Ja, det bliver nok David Villa, som let kan lave en 4-5 mål i gruppespillet.

6074: Hvem mener du er den største outsider til VM?
- Serbien, de har et klassehold, som kan gå hele vejen, hvis alt flakser sig. Derudover tror jeg, at Nordkorea, med deres fantastiske ånd og defensiv, kan overraske alt og alle, for hvem kan ikke spille, hvis en af Jung-ils fangelejre venter derhjemme.

6075: Frygter du for terror handlinger mod vores/andres landshold under VM?
- Nej, slet ikke, det er så irriterende meget opblæst.

6076: Hvem er den bedste blogger her på bold, og hvad er din reaktion på de officielle VM blogs?
- Ham med alle statistikerne, f.eks. over FIFA verdensrangliste, jeg kan ikke huske navnet.

6077: Nåede du at lide under ishockey feberen, og vare den ved ovenpå nederlaget til Sverige igår?
- Ja, og jeg led allerede før, jeg har, som nabo til Esbjerg Skøjtehal, fuldt ishockey og landsholdet tæt i mange år, så det var en stor oplevelse at følge drengene i år, selvom det aldrig slår 2-2 mod Canada.

6078: Fredag og løfter om pinse sol nogen planer op til denne dejlige højtid?
- Nej, vi plejer at holde pinsefrokost med familien, men værten er død i løbet af året, så det bliver ikke til noget.

6079: Har du et realistisk bud på hvornår politikerne skal til at lefle for os igen(læs: valgkamp)?
- Igen, laver de andet? VKO forspiller ikke en eneste lejlighed til at lefle for den rige overklasse... OG S og SF føler gladeligt med. Det er kun Ø, man kan have respekt for p.t.

6080: hvis du fik 500 kr. kvit og frit til at placere et bet på en VM vinder hvem skulle det så være?
- Serberne.
6071: Hvordan præsentere du dig når du tager din telefon?
- Altså "det er den kønneste af os to" går jo aldrig af mode, men det kommer selvfølgelig an på hvem der er i den anden ende.

6072: Skal du se melodi grand prix, og hvordan tror du det kommer til at gå vores repræsentant? som i danmarks Ebbe H.
- Følger ikke med. Det var nuttet i 80érne, men nu er det bare belastende.

6073: Tør du byde ind med en topscorer til VM?
-Rooney eller Villa.

6074: Hvem mener du er den største outsider til VM?
- Argentina, pga de overhovedet ikke har præsteret under Maradona.

6075: Frygter du for terror handlinger mod vores/andres landshold under VM?
- På baggrund af fjolset for nyligt skal man da ikke afvise at der kommer et terrorangreb, men håber at der er styr på det.

6076: Hvem er den bedste blogger her på bold, og hvad er din reaktion på de officielle VM blogs?
- Mortenolsenssøster har lavet en del gode. Samt en jeg selvfølgelig ikke kan huske hvad hedder. Men hans blog er en man bare ikke ønsker stopper. Så lige hans navn i simplyjonathan´s svar. Jeg ledte efter sygogmunter.

6077: Nåede du at lide under ishockey feberen, og vare den ved ovenpå nederlaget til Sverige igår?
- Interesserer mig ikke for ishockeybold, så nej.

6078: Fredag og løfter om pinse sol nogen planer op til denne dejlige højtid?
- En begravelse desværre. Ellers tror jeg sgu weberen skal have sæson debut.

6079: Har du et realistisk bud på hvornår politikerne skal til at lefle for os igen(læs: valgkamp)?
- Har de overhovedet holdt pause siden sidste valg????

6080: hvis du fik 500 kr. kvit og frit til at placere et bet på en VM vinder hvem skulle det så være?
- Portugal
http://www.youtube.com/watch?v=ckyGX95vX8o http://www.youtube.com/watch?v=0LOp9hRhhbc No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
moderator
6071: Hvordan præsentere du dig når du tager din telefon?

- Intet gøgl. Bare "Hallo, det er Peter".

6072: Skal du se melodi grand prix, og hvordan tror du det kommer til at gå vores repræsentant? som i danmarks Ebbe H.

- Nej. Jeg er ligeglad.

6073: Tør du byde ind med en topscorer til VM?

- Rooney

6074: Hvem mener du er den største outsider til VM?

- Chile kunne være et frækt bud.

6075: Frygter du for terror handlinger mod vores/andres landshold under VM?

- Njae, ikke rigtigt.

6076: Hvem er den bedste blogger her på bold, og hvad er din reaktion på de officielle VM blogs?

- sygogmunter. Har ikke fulgt dem.

6077: Nåede du at lide under ishockey feberen, og vare den ved ovenpå nederlaget til Sverige igår?

- Nope, jeg så dog lidt fra tid til anden.

6078: Fredag og løfter om pinse sol nogen planer op til denne dejlige højtid?

- Lidt svigefamiliebesøg, besøg af og middag med venner.

6079: Har du et realistisk bud på hvornår politikerne skal til at lefle for os igen(læs: valgkamp)?

- Nope.

6080: hvis du fik 500 kr. kvit og frit til at placere et bet på en VM vinder hvem skulle det så være?

- England.
https://kortlink.dk/sudv
Annonce