Snak

Mere indhold efter annoncen
6071: Hvordan præsentere du dig når du tager din telefon?
- "ja, det er Sonofon, godaften"

6072: Skal du se melodi grand prix, og hvordan tror du det kommer til at gå vores repræsentant? som i danmarks Ebbe H.
- Nej. Pas.

6073: Tør du byde ind med en topscorer til VM?
- David Villa

6074: Hvem mener du er den største outsider til VM?
- England

6075: Frygter du for terror handlinger mod vores/andres landshold under VM?
- Nej.

6076: Hvem er den bedste blogger her på bold, og hvad er din reaktion på de officielle VM blogs?
- Jeg har ikke rigtig fået læst nogen, så pas.

6077: Nåede du at lide under ishockey feberen, og vare den ved ovenpå nederlaget til Sverige igår?
- Jeg har altid fulgt med i VM, så de danske resultater ændrede ikke noget for mit vedkommende.

6078: Fredag og løfter om pinse sol nogen planer op til denne dejlige højtid?
- Søvn.

6079: Har du et realistisk bud på hvornår politikerne skal til at lefle for os igen(læs: valgkamp)?
- 2012.

6080: hvis du fik 500 kr. kvit og frit til at placere et bet på en VM vinder hvem skulle det så være?
- Spanien.
Celtic Football Club "30 years ago today my mother and father met. I asked my dad how it came about, "Canny mind, but we humped Rangers 2-0." ~ random Celtic fan.
6071: Hvordan præsentere du dig når du tager din telefon?
Som regel med navn
6072: Skal du se melodi grand prix, og hvordan tror du det kommer til at gå vores repræsentant? som i danmarks Ebbe H.
Nej og komlet ligegald

6073: Tør du byde ind med en topscorer til VM?
Villa

6074: Hvem mener du er den største outsider til VM?
Hvis der med outsider menes lande der ikke er favorit må det være Nordkorea...


6075: Frygter du for terror handlinger mod vores/andres landshold under VM?
Nej

6076: Hvem er den bedste blogger her på bold, og hvad er din reaktion på de officielle VM blogs?
Pas

6077: Nåede du at lide under ishockey feberen, og vare den ved ovenpå nederlaget til Sverige igår?
Nej, men lide er det helt rigtige ordvalg....

6078: Fredag og løfter om pinse sol nogen planer op til denne dejlige højtid?
Kølige pilsnere i gode venners lag

6079: Har du et realistisk bud på hvornår politikerne skal til at lefle for os igen(læs: valgkamp)?
Når Løkke tror han kan vinde.

6080: hvis du fik 500 kr. kvit og frit til at placere et bet på en VM vinder hvem skulle det så være?
Det kommer lidt an på om jeg ville spille safe eller på et godt bet.
I første tilfælde Spanien og i sidste måske elfenbenskysten,
From where you are now i dont think you can go wrong.
6071: Hvordan præsenterer du dig når du tager din telefon?
Kommer an på hvem... Men den bedste er nu "bøh".

6072: Skal du se melodi grand prix, og hvordan tror du det kommer til at gå vores repræsentant? som i danmarks Ebbe H.
Vi vinder. Hvornår sendes det?

6073: Tør du byde ind med en topscorer til VM?
En fra Spanien

6074: Hvem mener du er den største outsider til VM?
Italien

6075: Frygter du for terror handlinger mod vores/andres landshold under VM?
Nej jeg er der jo ikke.

6076: Hvem er den bedste blogger her på bold, og hvad er din reaktion på de officielle VM blogs?
Er der ikke en der hedder "sygogmunter" der har fået ros?

6077: Nåede du at lide under ishockey feberen, og vare den ved ovenpå nederlaget til Sverige igår?
Kun fordi min svigerinde er svensk.

6078: Fredag og løfter om pinse sol nogen planer op til denne dejlige højtid?
Skal besøge de gamle og drikke øl.

6079: Har du et realistisk bud på hvornår politikerne skal til at lefle for os igen(læs: valgkamp)?
Nej

6080: hvis du fik 500 kr. kvit og frit til at placere et bet på en VM vinder hvem skulle det så være?
Spanien
'This world is about money, so when you are offered those millions you take them. Few people will ever earn so many. I am one of the few fortunates who do. I may be one of the worst buys in the history of the Premiership but I don't care.'
6071: Hvordan præsenterer du dig når du tager din telefon?
- Det kommer an på hvem der ringer.

6072: Skal du se melodi grand prix, og hvordan tror du det kommer til at gå vores repræsentant? som i danmarks Ebbe H.
- Nej, jeg vil helt seriøst heller sparkes i skridtet end se det.

6073: Tør du byde ind med en topscorer til VM?
En fra Spanien

- Cardozo, Paraguay

6074: Hvem mener du er den største outsider til VM?
- Tyskland

6075: Frygter du for terror handlinger mod vores/andres landshold under VM?
- Nej

6076: Hvem er den bedste blogger her på bold, og hvad er din reaktion på de officielle VM blogs?
- Pas

6077: Nåede du at lide under ishockey feberen, og vare den ved ovenpå nederlaget til Sverige igår?
- Lidt, men lige nu tillader jeg mig at rette "vare", i spørgsmålet, til varer.

6078: Fredag og løfter om pinse sol nogen planer op til denne dejlige højtid?
- Fejrer ikke "højtider". Men i denne weekend skal jeg arbejde.

6079: Har du et realistisk bud på hvornår politikerne skal til at lefle for os igen(læs: valgkamp)?
- Der er valgkamp hele tiden

6080: hvis du fik 500 kr. kvit og frit til at placere et bet på en VM vinder hvem skulle det så være?
- 250 på Italien, 125 på Danmark og 125 på Brasilien. Her spiller vi med hjertet. Af samme grund har jeg spillet 1000 kr. på at England ikke spiller mere end 5 kampe under VM.
I think religion should be treated with ridicule, hatred and contempt, and I claim that right. - Christopher Hitchens I will try anything once, except incest and folk dance. - Oscar Wilde Il mio cuore sarà sempre viola
6071: Hvordan præsentere du dig når du tager din telefon?
- Det´ Matias

6072: Skal du se melodi grand prix, og hvordan tror du det kommer til at gå vores repræsentant?
- Nej

6073: Tør du byde ind med en topscorer til VM?
- Fabiano

6074: Hvem mener du er den største outsider til VM?
- Chile (som i at komme længere end forventet, ikke til at tage titlen. Det er der ingen outsidere til)

6075: Frygter du for terror handlinger mod vores/andres landshold under VM?
- Frygter, ja, men tror ikke

6076: Hvem er den bedste blogger her på bold, og hvad er din reaktion på de officielle VM blogs?
- Jeg har kun læst én, og den var ringe

6077: Nåede du at lide under ishockey feberen, og vare den ved ovenpå nederlaget til Sverige igår?
- Nej

6078: Fredag og løfter om pinse sol nogen planer op til denne dejlige højtid?
- Bryllup (som gæst)

6079: Har du et realistisk bud på hvornår politikerne skal til at lefle for os igen(læs: valgkamp)?
- I løbet af 2010

6080: hvis du fik 500 kr. kvit og frit til at placere et bet på en VM vinder hvem skulle det så være?
- Spanien (selvom det er så oplagt)
Mere indhold efter annoncen
Annonce
6071: Hvordan præsentere du dig når du tager din telefon?

- Kommer an på hvem det er. Hemmeligt nummer så siger jeg mit navn. Ellers er det bare Hejsa..

6072: Skal du se melodi grand prix, og hvordan tror du det kommer til at gå vores repræsentant? som i danmarks Ebbe H.

- Nej!!

6073: Tør du byde ind med en topscorer til VM?

- Rooney.

6074: Hvem mener du er den største outsider til VM?

- Chile har jeg et godt øje til..

6075: Frygter du for terror handlinger mod vores/andres landshold under VM?

- Nej. Det vil jeg slet ik´ bruge energi på at tænke på.

6076: Hvem er den bedste blogger her på bold, og hvad er din reaktion på de officielle VM blogs?

- Aner jeg ikke. Nogle der roser Arsenal?

6077: Nåede du at lide under ishockey feberen, og vare den ved ovenpå nederlaget til Sverige igår?

- Jeg er helt vild med ishockey og så kampene med drengene og der fik vi da folk helt op og køre som egentlig ikke var så meget til hockey før. Så det cool!

6078: Fredag og løfter om pinse sol nogen planer op til denne dejlige højtid?

- Karneval først. Har hele udstyret klar fra hat til sandaler. Derefter bytur. YIHAA!

6079: Har du et realistisk bud på hvornår politikerne skal til at lefle for os igen(læs: valgkamp)?

- Nej.

6080: hvis du fik 500 kr. kvit og frit til at placere et bet på en VM vinder hvem skulle det så være?

- I mit Fifa World cup spil har Slovakiet vundet VM to gange og slået mig ud en gang. Så måske dem? - De må være gode siden FIfa-makerne har gjort dem så satans gode.
6071: Hvordan præsentere du dig når du tager din telefon?

Oftest bare "Hej" eller "Hej det er Sebastian"

6072: Skal du se melodi grand prix, og hvordan tror du det kommer til at gå vores repræsentant? som i danmarks Ebbe H.

Jeg synes generelt at musikken er elendig. Derfor kommer jeg som absolut maks. til at se finalen.

6073: Tør du byde ind med en topscorer til VM?

Rooney, Fabiano eller Villa vil jeg tro. Drogba kunne også godt, men holdet får det svært i den indledende gruppe.

6074: Hvem mener du er den største outsider til VM?

Holland gør det generelt godt i starten. Jeg tror på de kommer til kvartfinalen, og derfra kan alting jo ske. Deres offensiv er bestemt en finale værdig, mens defensiven dog ser lidt mere sårbar ud. Det bliver spændende at se hvor langt de kan gå i år.

Havde Argentina haft en anden landstræner, og dermed et andet system og en anden trup udtaget, så troede jeg faktisk meget på dem. Maradona har dog endnu engang vist sig fra den infantile side, at køre en fotografs fod over bevidst er ikke smart, så en titel virker ikke just realistisk. Det er mig ganske enkelt en gåde, at spillere som Cambiasso og Zanetti ikke er udtagede. Det virker mystisk.

6075: Frygter du for terror handlinger mod vores/andres landshold under VM?

Nej det gør jeg bestemt ikke. Det ville være under al kritik, hvis det på nogen måde bliver aktuelt med et effektiviseret angreb.

6076: Hvem er den bedste blogger her på bold, og hvad er din reaktion på de officielle VM blogs?

Sygogmunter synes jeg er meget dygtig, så han må være den dygtigste herinde. Jeg har ikke læst VM-bloggene ret meget, men dem jeg har læst har alle været ganske udmærket. Det er i hvert fald ikke sådan, at man har noget "dødvægt" med. Derfor er standarden da også lidt over normalen.

6077: Nåede du at lide under ishockey feberen, og vare den ved ovenpå nederlaget til Sverige igår?

Feberen ligger altid lige under overfladen hos undertegnede. Den var dog over de 40 her under VM. Ellers plejer jeg at kunne kontrollere den nogenlunde, og det regner jeg også med, at jeg vil kunne efter turneringen er slut.

6078: Fredag og løfter om pinse sol nogen planer op til denne dejlige højtid?

Vi har snart eksamener, så det kunne vel være lidt læsning, og ellers bare afslapning.

6079: Har du et realistisk bud på hvornår politikerne skal til at lefle for os igen(læs: valgkamp)?

Valgkampen tror jeg, vil begynde om 9 måneder. Så kan regeringen nok ikke trække den ret meget længere, hvis man skal have en god og solid valgkamp. Det er dog svært at gætte på, da det jo vil komme til at afhænge meget af meningsmålingerne.

6080: hvis du fik 500 kr. kvit og frit til at placere et bet på en VM vinder hvem skulle det så være?

Spanien er næsten for oplagte, men det er buddet, da de eneste der i min bog kan true dem må være England og Brasilien.

6071: Hvordan præsentere du dig når du tager din telefon?
- Spændende spørgsmål. Jeg gider virkeligt ikke snakke i telefon, så ofte siger jeg blot mit navn meget vredt.

Hader iøvrigt folk som der starter med "Heeej xxx" - Hallo! Hvem fanden snakker man med!

6072: Skal du se melodi grand prix, og hvordan tror du det kommer til at gå vores repræsentant?
- Nej, og sangen kommer i top 5.

6073: Tør du byde ind med en topscorer til VM?
- Klose.

6074: Hvem mener du er den største outsider til VM?
- Argentina.

6075: Frygter du for terror handlinger mod vores/andres landshold under VM?
- Det ville være oplagt med en ordenlig bombe i lagkagen.

6076: Hvem er den bedste blogger her på bold, og hvad er din reaktion på de officielle VM blogs?
- Tjaaa, bobbob ikke. Det ved jeg sgu ikke.

6077: Nåede du at lide under ishockey feberen, og vare den ved ovenpå nederlaget til Sverige igår?
- Helt vildt! Jeg stirrede intenst ind i væggen...

6078: Fredag og løfter om pinse sol nogen planer op til denne dejlige højtid?
- Herlig læsesal og ellers fobol imorgen.

6079: Har du et realistisk bud på hvornår politikerne skal til at lefle for os igen(læs: valgkamp)?
- I løbet af 2016

6080: hvis du fik 500 kr. kvit og frit til at placere et bet på en VM vinder hvem skulle det så være?
- 12 points too... Spain!
Hva kan jeg hjælpe med hr. Andresen??
6071: Hvordan præsentere du dig når du tager din telefon?

Jeg siger "Ja" ..

__

6072: Skal du se melodi grand prix, og hvordan tror du det kommer til at gå vores repræsentant? som i danmarks Ebbe H.

Jeg har ikke hørt den danske sang endnu men jeg er 100% sikker på at den vinder ..

__

6073: Tør du byde ind med en topscorer til VM?

David Villa ..

__

6074: Hvem mener du er den største outsider til VM?

Holland ..

__

6075: Frygter du for terror handlinger mod vores/andres landshold under VM?

Nææ ..

__

6076: Hvem er den bedste blogger her på bold, og hvad er din reaktion på de officielle VM blogs?

Jeg læser meget sjældent blogs´ne så det skal jeg ikke ku´ svare på ..

__

6077: Nåede du at lide under ishockey feberen, og vare den ved ovenpå nederlaget til Sverige igår?

Den varer ved aller højst ved til fodbold VM går igang & jeg må da indrømme at jeg også fulgte med i en kamp eller 5 ..

__

6078: Fredag og løfter om pinse sol nogen planer op til denne dejlige højtid?

Hash og alkohol ..

__

6079: Har du et realistisk bud på hvornår politikerne skal til at lefle for os igen(læs: valgkamp)?

Bestiller de andet end at lefle ..? Jeg tror først valget kommer om halvandet års penge ..

__


6080: hvis du fik 500 kr. kvit og frit til at placere et bet på en VM vinder hvem skulle det så være?

Spanien ..
Jeg mødte en pige fra Smilets By- og hun var ordentlig G ..
6071: Hvordan præsentere du dig når du tager din telefon?
- Jeg præsenterer mig blot med mit fornavn.

6072: Skal du se melodi grand prix, og hvordan tror du det kommer til at gå vores repræsentant? som i danmarks Ebbe H.
- Udover jeg ikke rigtigt kan gennemskue hvad dælen "danmarks Ebbe H" skal betyde i denne sammenhæng, vil jeg tro, at den danske sang har ret gode vinderchancer. Den er en ren ørehænger. Men jeg skal ikke se grandprix.

6073: Tør du byde ind med en topscorer til VM?
- Villa.

6074: Hvem mener du er den største outsider til VM?
- Den største outsider? Det må altså sige den der har mindst chance for at vinde VM. Så tager jeg New Zealand.

6075: Frygter du for terror handlinger mod vores/andres landshold under VM?
- Nej, det frygter jeg ikke.

6076: Hvem er den bedste blogger her på bold, og hvad er din reaktion på de officielle VM blogs?
- Jeg læser stort set aldrig blogs her på bold.dk, så jeg dømmer mig selv ude som smagsdommer i den henseende.

6077: Nåede du at lide under ishockey feberen, og vare den ved ovenpå nederlaget til Sverige igår?
- Jeg fulgte ikke så meget med, højst lidt distræt læsning i MetroXpress.

6078: Fredag og løfter om pinse sol nogen planer op til denne dejlige højtid?
- Har lige nydt et lækkert grillmåltid. Ellers er mine planer at foretage mig så lidt som muligt.

6079: Har du et realistisk bud på hvornår politikerne skal til at lefle for os igen(læs: valgkamp)?
- Det synes jeg nu de mere eller mindre gør konstant.

6080: hvis du fik 500 kr. kvit og frit til at placere et bet på en VM vinder hvem skulle det så være?
- Jeg er ligeglad med det bet, men giver gerne mit eget bud på en vinder: Holland.
DRIFTSFORSKER: Så snart hannen påbegynder kopuleringen af hunnen, smækker forskeren et stort læs foder lige for næsen af dem for at se, hvilken drift som er den dominerende. Gæt en gang!
Annonce